// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۰

ویدیوی مقایسه گرافیکی Kena: Bridge of Spirits روی PS4 Pro و PS5

اولین مقایسه از بازی Kena: Bridge of Spirits بین کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 پرو منتشر شد و در آن زیبایی بازی استودیوی Ember Lab را مشاهده می‌کنیم.

نسخه پلی استیشن 5 بازی کنا بریج آو اسپیریتز دارای دو حالت نمایش است، در مقابل نسخه پلی استیشن ۴ پرو بازی از حالت نمایش متفاوتی پشتیبانی نمی‌کند. آیا این دو نسخه در زمان مقایسه تفاوت آشکاری دارند؟ براساس مقایسه گرافیکی سایت IGN، بازی Kena: Bridge of Spirits در هر دو کنسول خیره کننده است.

در کنسول پلی استیشن ۵ بازی کنا بریج آو اسپیریتز دو حالت نمایش دارد؛ یکی رزولوشن بهتری ارائه می‌دهد دیگری عملکرد بازی را بهبود می‌بخشد. در حالت رزولوشن بازی با وضوح 4K و نرخ‌فریم ۳۰ فریم‌برثانیه اجرا می‌شود، درحالی‌که حالت پرفرومنس وضوح تصویر را کاهش می‌دهد تا به نرخ‌فریم پایدار ۶۰ فریم‌درثانیه دست پیدا کند. بازی کنا بریج آو اسپیریتز با‌ اینکه در وضوح 4K بسیار زیبا است، اما حرکت‌ها و به‌خصوص مبارزه‌ها در نرخ‌فریم پایین جذابیت خود را از دست می‌دهند. به‌همین دلیل پیشبینی می‌شود اکثر بازیکنان حالت پرفرومنس را انتخاب کنند. اگر حالت‌های نمایش را نادیده بگیریم بازهم بازی کنا بریج آو اسپیریتز بسیار زیبا است و این موضوع را مدیون نورپردازی فوق‌العاده هستیم که محیط بازی را تا حد ممکن بهبود داده‌اند.

بازی Kena: Bridge of Spirits برای کنسول‌های پلی‌ استیشن ۴ و پلی‌ استیشن ۵ همچنین پی‌سی (در فروشگاه Epic Games) عرضه شده است. کنا بریج آو اسپیریتز در سال گذشته در همایش سونی با نام Future of Gaming معرفی شد و قرار بود در اواخر همان سال نیز منتشر شود اما برای بهبود بازی در تمام پلتفرم‌ها با تاخیرهای متعددی روبه‌رو شد.

مایک گریر، مدیر ارشد بخش خلاقیت در استودیوی Ember Lab، در زمان معرفی بازی گفت:

«ما یک مفهوم اولیه برای بازی داشتیم و با پشتیبانی از طرف سونی و به‌لطف توانایی سخت‌افزار جدید توانستیم تصور خودمان را به واقعیت تبدیل کنیم. از کنا بریج آو اسپیریتز انتظار داریم تا بازیکنان را در دنیای خارق‌العاده خود فرو ببرد، تا حس کنند در آن زندگی می‌کنند.»


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده