// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰

Wuchang: Fallen Feathers رونمایی شد؛ سولزلایک در امپراطوری چین

استودیو Leenzee Games به تازگی تریلر را از بازی Wuchang: Fallen Feathers منتشر کرده که خبر از یک بازی سولزلایک در امپراطوری چین می‌دهد.

مدتی است که شاهد افزایش استودیوهای سازنده بازی‌های تریپل‌ اِی در چین نسبت به گذشته هستیم و طی یک الی دو سال گذشته شاهد بازی‌های AAA مختلفی از سوی این دسته از توسعه‌دهنده‌ها معرفی شده است. 

به تازگی استودیو Leenzee Games تریلر محصول جدید خود را منتشر کرده است. باتوجه‌به تریلر منتشر شده Wuchang: Fallen Feathers یک بازی اکشن نقش آفرینی سولزلایک محور است که در امپراطوری چین روایت می‌شود. ازاین‌رو بازیکنان می‌توانند انتظار باس فایت، دشمنان و سیستم پیشرفت مشابه با بازی‌های سولزلایک داشته باشند.

همچنین از نظر تاریخی، بازی در دوره امپراطوری چین و آخرین سال‌های سلسله مینگ روایت می‌شود. تریلر Wuchang: Fallen Feathers هم ۱۸ دقیقه زمان دارد و به‌خوبی مخاطب را با ساختار بازی، محیط‌ها، دشمنان و یکی از باس‌های بازی آشنا می‌کند. در انتها مشخص شده که Wuchang: Fallen Feathers برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی عرضه می‌شود. ازاین‌رو می‌توان انتظار داشت که شاهد عرضه بازی روی کنسول‌های نسل نهمی باشیم.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در یوتیوب تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده