// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۴

تصاویر جدید از بازی Project EVE روی پلی استیشن 5

تریلر بازی Project EVE در پلی استیشن شوکیس 2021 سونی موفق به جلب توجه گیمرها شد. حالا تصاویر جدیدی از این بازی در حال اجرا روی کنسول PS5 به‌صورت رسمی منتشر شده‌اند.

استودیو سازنده‌ی بازی Project EVE تصاویری جدید از اجرای آن روی پلی استیشن 5 سونی را منتشر کرد. نمایش محصول مورد بحث در پلی استیشن شوکیس 2021 به قدرت موفقیت‌آمیز بود که به خاطر آن مدیر شرکت Shift Up با خرید حدودا ۲۶۰ کنسول PS5، این دستگاه را به تک‌تک اعضای تیم هدیه داد. ما هنوز تاریخ عرضه‌ی بازی Project EVE را نمی‌دانیم. اما حداقل می‌توانیم در دو تصویر جدید به محیط‌های آن نگاه بیاندازیم.

محیط جذاب بازی Project Eve کنسول PS5

به عقیده‌ی بسیاری از گیمرها این بازی متعلق به یک استودیو بازی‌سازی در کشور کره جنوبی با ترکیب المان‌های گیم‌پلی سری بازی Nier، مجموعه بازی Devil May Cry و سری بازی Bayonetta ساخته شده است. اما طبیعتا الهام‌گیری بازی جدید از آثار شناخته‌شده کاری نکرد که گرافیک و مبارزات آن شدیدا مورد تحسین قرار نگیرند. موسیقی هیجان‌انگیز تریلر هم روی جلب شدن توجه گیمرها به آن تاثیر مثبت داشت.

در این بازی گیمر نقش ایو (Eve) را دارد و با به‌دست آوردن مهارت‌ها و آیتم‌ها، مدام بیشتر در یک ماجرایی پرهیجان غرق می‌شود. هرچه‌قدر که بهتر از حملات دشمن‌ها جاخالی بدهید و آن‌ها را در آخرین لحظه با واکنش سریع دفع کنید، قدرت بیشتری برای نابود کردن این موجودات به‌دست می‌آورید.

مبارزه با یک دشمن انگل‌مانند فضایی در محیط تاریک بازی Project Eve روی کنسول PS5 سونی


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده