// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰

تاریخ عرضه بازی Battlefield 2042 تاخیر خورد

الکترونیک آرتز به‌صورت رسمی تایید کرد که بازی Battlefield 2042 در تاریخ ۲۲ اکتبر عرضه نمی‌شود و حالا با چند هفته تأخیر، یک تایخ انتشار جدید دارد.

بازی Battlefield 2042 در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) عرضه خواهد شد. شرکت الکترونیک آرتز به‌صورت رسمی اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند محصول مورد بحث را در تاریخ عرضه‌ی قبلی (۲۲ اکتبر/۳۰ مهر) به بازار بفرستد. پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی به‌عنوان پلتفرم‌های مقصد بازی بتلفیلد 2042 معرفی شده‌اند.

شرکت EA علت به وجود آمدن تأخیر در عرضه را رخ دادن اتفاقات پیش‌بینی‌نشده دانست. استودیو بازی‌سازی DICE نیز تولید نسخه‌ی جدید این شوتر اول‌شخص پرطرفدار در دوران شیوع ویروس کرونا/کووید 19 را پرشده از چالش‌های غیرمنتظره برای سازندگان به شمار آورد. تیم سازنده امیدوار بود که پیش از رسیدن به تاریخ عرضه فرصت کار حضوری و دسته‌جمعی داخل استودیو به شکل سابق را به‌دست بیاورد. اما هنوز این اتفاق نیافتاده است.

به همین خاطر با کار از خانه سازندگان احساس کردند که برای آماده‌سازی کامل بازی Battlefield 2042 به چند هفته وقت بیشتر احتیاج دارند. آن‌ها به تشکر از طرفدارها پرداختند و چند روز دیگر اطلاعات مربوط‌به بتا عمومی بتلفیلد 2042 را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده