// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۰

واکنش منتقدین به بازی Tales of Arise

بازی Tales of Arise جمعه ۱۹ شهریور ماه عرضه می‌شود و میانگین نمرات آن خبر از یک بازی بسیار خوب می‌دهد.

تابه‌امروز ۱۶ نسخه از مجموعه Tales of عرضه شده و هرکدام از این نسخه‌های تجربه‌ی متفاوتی را ارائه کرده‌اند. با معرفی بازی Tales of Arise، کاربران شاهد تغییراتی در ساختار بازی بودند که مهم‌ترین آن، تغییر موتور گرافیکی بازی و استفاده از آنریل انجین بود. همچنین سیستم مبارزات در Tales of Arise هم دست‌خوش تغییرات شده است.

حال شاهد المان‌های مدرن‌تر و امروزی‌تر هستیم و ازطرفی وجود کومبوهای مختلف که با ضربات عادی قابل ترکیب است، باعث جذابیت بیشتر گیم‌پلی شده و همچنین با شکستن سیستم دفاعی دشمنان، می‌توانید ضربات ویژه‌ای را روی دشمنان اعمال کنید که از نظر بصری هم جذابیت خاصی دارد. بازی Tales of Arise روز جمعه ۱۹ شهریور ماه عرضه می‌شود و امروز بعد از ظهر هم میانگین نمرات بازی در دسترس قرار گرفت.

در ادامه نگاهی به واکنش منتقدین به بازی Tales of Arise خواهیم انداخت که خبر از یک بازی نقش‌آفرینی شرقی بسیار خوب می‌دهد. همچنین نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. 

Tales of Arise

  • سازنده: بندای نامکو
  • ناشر: بندای نامکو
  • سبک: نقش آفرینی شرقی 
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس

دشمنان در محیط‌های Tales of Arise

گاد ایز گیک: ۱۰۰ از ۱۰۰

Tales of Arise ترکیبی از المان‌های مورد علاقه و محبوب سبک نقش‌آفرینی ژاپنی، مبارزاتی نفس‌گیر و طراحی‌های مدرن است. به‌راحتی بهترین نسخه از سری Tales of در این سال‌ها است. 

هابی کنسولز: ۹۰ از ۱۰۰

Tales of Arise یک بازی نقش‌آفرینی شرقی با کیفیت است که یک پیشرفت فنی در مجموعه‌ای به حساب می‌آید که به مناسبت ۲۵ سالگی خود در مسیری درست قدم برداشته است. ارزش تکرار بازی باعث شده تا از Tales of Arise به‌عنوان یکی از قوی‌ترین بازی‌های سال جاری میلادی یاد شود و نسخه‌ای بسیار عالی برای کاربران تازه‌وارد به سری Tales of به حساب می‌آید. 

پوش اسکوئر: ۹۰ از ۱۰۰

Tales of Arise بالاتر از حد انتظارات ما پیش رفت. به‌واسطه‌ی مناظر خیره کننده و حس‌ واقع‌گرایانه‌ ماجراجویی که دارد، به‌راحتی یکی از منسجم‌ترین بازی‌های Tales of تابه‌امروز است. میان‌پرده‌های دراماتیک و لحظات خاطره‌انگیز داستانی کاراکترها داستان بازی را جذاب جلوه داده است. این در حالی است که سیستم مبارزاتی بازی با افزایش قدرت کاراکترها، بیش‌ازپیش درگیر کننده می‌شود. Tales of Arise یک ماجراجویی مدرنیزه شده است که تمامی نکات مثبت یک نقش‌آفرینی شرقی کلاسیک را در خود جای داده است. 

دیستراکتوید: ۸۵ از ۱۰۰

وقتی به Tales of Arise فکر می‌‌کنم، مبارزات اولین چیزی است که به ذهنم می‌آید. اینکه باس‌های بزرگ و چالش‌برانگیز بازی من را محو خود کرده و آن حسی که پس از وصل کردن ضربات ساده به Mystic Arteها و در انتها به Boost Strike ختم می‌شد. داستان بازی واقعا خوب بود و جهان بازی هم زیبا بود. بااین‌حال کمپ‌فایرهای بازی نقش مهمی را ایفا کردند. اینکه شخصیت‌های الفین، شیون، رین‌ول، لاو، کیسارا و دوهالین درقالب یک پارتی به‌هنگام رسیدن به کمپ‌فایرها دور هم جمع شده، غذا خورده و رشد آن‌ها را به مرور زمان مشاهده می‌کنید. Tales of Arise به‌خوبی تمامی این موارد را در خود جای داده و یک قدم رو به جلو برای سری Tales of به حساب می‌آید. قدمی که آینده‌ای روشن را به‌دنبال خواهد داشت. 

هاردکور گیمر: ۸۰ از ۱۰۰

Tales of Arise بهترین نسخه این سری است در بیش از یک دهه گذشته است. این نسخه‌ای است که پیشرفت‌هایی را در زمینه انتقال موتور گرافیکی به آنریل و گشت‌وگذار بیشتر در سیاه‌چال‌ها (با اینکه کوتاه هستند) را اعمال کرده است؛ مواردی که این سری Tales of به آن نیاز داشت. بالاتر از تمامی موارد، فهرست کاراکترهای داستانی به‌قدر مناسبی پیچیده و خوب است که داستان بازی نظر شما را به خود جلب کند. همچنین سیستم مبارزات بازی فرمول اصلی این مجموعه را قوت بخشیده و به موردی خاص تبدیل کرده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده