نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹

اضافه شدن نسخه بتا Battlefield 2042 به فروشگاه پلی استیشن و مایکروسافت

با اینکه تاریخ آغاز بتای بازی Battlefield 2042 مشخص نشده، این نسخه از بازی اما به فروشگاه پلی استیشن و مایکروسافت اضافه شده است.

بازی Battlefield 2042 تا دو ماه دیگر عرضه خواهد شد و مانند بسیاری از بازی‌های دیگر، بازیکنان می‌توانند نسخه‌ای آزمایشی از بازی جدید بتلفیلد را پیش از عرضه‌‌ی آن تجربه کنند. با اینکه بازیکنان زیادی منتظر عرضه‌ی Battlefield 2042 و همچنین آغاز بتای عمومی آن هستند، استودیو دایس اما تاکنون به‌صورت رسمی تاریخ آغاز بتای عمومی بتلفیلد جدید را اعلام نکرده است.

به‌تازگی برخی از کاربران در توییتر اعم از حساب‌های کاربری PlayStationSize و Okami13_ نسخه‌ی بتای بازی را روی فروشگاه‌های پلی استیشن و مایکروسافت پیدا کرده‌اند. الکترونیک آرتز پیش از این وجود یک بتای عمومی برای بتلفیلد ۲۰۴۲ را تایید کرده بود اما تاریخ آغاز آن را به‌صورت رسمی اعلام نکرده بود و حالا با اضافه شدن این نسخه به فروشگاه‌های پلی استیشن و مایکروسافت، انتظار می‌رود بتای عمومی بتلفیلد ۲۰۴۲ به‌زودی آغاز شود. البته می‌دانیم که بتای عمومی بازی در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) در دسترس قرار می‌گیرد و برخی گزارش‌ها نیز تاریخ آغاز بتای عمومی بازی را ۶ تا ۱۱ سپتامبر (۱۵ تا ۲۰ شهریور) و تاریخ پری‌لود آن را ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) اعلام کرده‌اند. اطلاعات حاضر البته به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند.

تصاویر  رسمی فاش شده از Battlefield 2042 و سرباز در حال پرواز

بازی Battlefield 2042 ساخته‌ی استودیو دایس در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. بازی Battlefield 2042 مدتی پیش معرفی شد و اولین نمایش گیم‌پلی آن در رویداد E3 و کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا پخش شد. تاکنون همچنین حالت‌های مختلفی برای این بازی اعم از Hazard Zone و Portal معرفی شده‌اند. بازی Battlefield 2042 حالت داستانی ندارد و صرفا روی بخش چندنفره تمرکز خواهد داشت، این بازی در زمان انتشار ۷ نقشه خواهد داشت و دارندگان کنسول‌های نسل نهمی می‌توانند بازی را در این نقشه‌ها به‌صورت ۱۲۸ نفره تجربه کنند. نقشه‌های بازی در کنسول‌های نسل هشتمی کوچکتر می‌شوند و ظرفیت آن‌ها به ۶۴ نفر کاهش می‌یابد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده