نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰

برنامه بلند مدت بلیزارد برای بازی Diablo 4

سازندگان Diablo 4 در نظر دارند بازیکنان تا چند سال پس از عرضه بازی با آن درگیر باشند.

نسخه ریمستر بازی Diablo 2 در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد، ریمستری که گویا وفاداری زیادی به نسخه اصلی دارد. اما علاوه‌بر این بازی، یک عضو دیگر نیز قرار است به خانواده دیابلو اضافه شود. منظور بازی Diablo 4 است که در دست ساخت قرار دارد، اگرچه زمان عرضه این بازی مشخص نشده، اما تاکنون اطلاعات مختلف و قابل‌توجه‌ای از Diablo 4 منتشر شده است. اکنون نیز اطلاعات قابل‌توجه‌ای از بازی منتشر نشده است و همانطور که حتما می‌دانید بلیزارد و اکتیویژن در روزهای اخیر درگیر مسائل و حواشی عدیده‌ای هستند؛ با این حال اما اطلاعاتی اندک مبنی بر رویکرد و هدف سازندگان در ساخت Diablo 4 به دست رسیده است.

اطلاعات اندک و تازه‌ی بازی از جلسه متاخر اکتیویزن بلیزارد به‌دست رسیده‌اند، دنیل آلگره، مدیر ارشد عملیات و رئیس اکتیویژن در این جلسه گفت ساخت بازی Diablo 4 به خوبی پیش می‌رود و منابع قابل‌ توجه‌ای به این بازی اختصاص پیدا می‌کنند. وی همچنین خاطرنشان کرد این شرکت می‌خواهد بازی Diablo 4 تا مدت مدیدی کاربران را با خود درگیر نگه دارد. 

آلگره در صحبت‌های خود گفت: «بلیزارد به پیشرفت موثر در ساخت Diablo 4 ادامه می‌دهد، این بازی به طرز شگفت انگیزی خوب در حال شکل گرفتن است و تیم سازنده منابع قابل‌توجه‌ای را به خلق محتویاتِ هیجان‌انگیز اختصاص می‌دهد تا کاربر را تا چندین سال با بازی درگیر نگه‌ دارد.»

باتوجه‌به اینکه نسخه‌های پیشین دیابلو نیز تا مدت مدیدی میزبان به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی بودند، رویکرد بلیزارد در قبال Diablo 4 چندان عجیب نیست. عرضه بازی Diablo 4 برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی‌سی تایید شده است و به احتمال فراوان نسخه نسل نهمی آن نیز به‌دست خواهد رسید؛ بااین‌حال اما تاکنون تاریخ عرضه بازی اعلام نشده است. بدیهی است که در آینده‌ اخبار بیشتری از Diablo 4 به‌دست خواهد رسید. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده