// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰

تاریخ آغاز بتای خصوصی بازی Age of Empires 4

Relic Entertainment به‌تازگی تاریخ شروع بتای خصوصی بازی Age of Empires IV درکنار محتویات آن را در اختیار کاربران قرار داده است.

Age of Empires IV را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار کاربران کامپیوتر دانست که در تاریخ ۶ آبان ماه (۲۸ اکتبر) روی پی سی عرضه می‌شود. همچنین کاربران ایکس باکس گیم پس هم در روز اول عرضه می‌توانند این بازی را به‌صورت کاملا رایگان تجربه کنند.

دراین‌میان استودیو رلیک اینترتینمنت (Relic Entertainment)، سازنده Age of Empires 4، یک بتای خصوصی هم برای کاربران درنظر گرفته است. بتای خصوصی Age of Empires IV از تاریخ ۱۴ مرداد ماه (پنج اوت) آغاز خواهد شد و تا تاریخ ۲۵ مرداد ماه (۱۶ اوت) هم ادامه خواهد داشت. در ادامه مشخص شده که بتای خصوصی تنها شامل اینسایدرهای قدیمی پلتفرم ایکس باکس و ویندوز می‌شود. 

از نظر محتویات، تیم سازنده محتویات بسیاری را برای بتای خصوصی بازی درنظر گرفته است. از بخش آموزشی و ابتدایی بازی تحت نام Mission Zero گرفته تا حالت چندنفره و رویارویی با هوش‌مصنوعی، از محتویاتی است که کاربران بتای خصوصی Age of Empires IV قادر به تجربه‌ی آن هستند. در ادامه مشخص شده که مسابقات تا سقف هشت بازیکن را پشتیبانی می‌کند و همچنین نوع‌های مختلفی از این مسابقات در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ازنظر تمدن‌های در دسترس، هشت تمدن روز عرضه بازی در جریان بتای خصوصی Age of Empires 4 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که شامل مغول، چین و موارد دیگر است. همچنین نقشه‌های بازی هم به‌گونه‌ای است که بازیکنان قادر به اعمال تغییرات روی آن هستند، البته بازیکنی که درنقش میزبان یا همان Host است، باید اجازه اعمال تغییرات را به‌سایر بازیکنان دهد. 

نظر شما کاربارن زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده