// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۴

حجم قابل توجه Microsoft Flight Simulator روی ایکس باکس سری ایکس

همانطور که انتظار می‌رفت، بازی Microsoft Flight Simulator فضای بسیاری از کنسول کاربران ایکس باکس را اشغال خواهد کرد.

Microsoft Flight Simulator در زمان عرضه خود روی کامپیوتر نشان داد که یکی از بازی‌های حجیم است و وسعت و زیبایی بالایی را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ازطرفی در زمان معرفی Microsoft Flight Simulator برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، اعلام شد که همان تجربه نسخه پی سی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، ازاین‌رو انتظار می‌رفت تا شاهد بالا بودن فضای مورد نیاز این بازی باشیم.

به‌تازگی یکی از کاربران توییتر، متوجه شده که Microsoft Flight Simulator تقریبا ۱۰۰ گیگابایت از فضای کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس را به خود اختصاص می‌دهد. به بیان دقیق‌تر، برای تجربه‌ی این بازی به ۹۷.۲ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید. ازاین‌رو کاربران ایکس باکس سری اس برای تجربه‌ی بازی تقریبا یک پنجم از فضای کنسول را باید به این بازی اختصاص دهند. 

نظر شما کاربران دراین‌باره چیست؟ بازی Microsoft Flight Simulator توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی Microsoft Flight Simulator نوشته است:

بازی Microsoft Flight Simulator، پس از ۱۴ سال دوباره بازگشته است؛ این بار پرقدرتمندتر و زیباتر از همیشه. به‌واسطه‌ی بخش آموزشی بازی، کاربران تازه‌وارد به‌خوبی می‌توانند با ساختار بازی آشنا شوند و نکات پایه و کلیدی پرواز کردن را یاد بگیرند. همچنین وجود هواپیماهای متنوع و متفاوت، سبب شده تا یادگیری پرواز با هرکدام از آن‌ها همانند یک تجربه‌ی کاملا جدید باشد. Microsoft Flight Simulator یک تجربه‌ی بی پایان، آرامش بخش و هیجان‌انگیز است که با وجود زمان لودینگ بسیار بالا، همچنان جذابیت خود را حفظ می‌کند. همچنین به‌گونه‌ای از سیستم ابری در بازی استفاده شده که حتی کاربرانی با سرعت اینترنت معمولی هم قادر به تجربه‌ی بازی خواهند بود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده