// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

بازگشت سیستم اهدای جایزه در ازای دریافت اچیومنت در ایکس باکس

مایکروسافت به‌مدت محدودی سیستم محبوب Gamerscore Challenge را راه انداخته که در ازای کسب اچیومنت، به بازیکنان امتیاز برای خرید گیفت کارت و اشتراک سرویس می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت سیستم محبوب Gamerscore Challenge را به کنسول‌های ایکس باکس بازگردانده که در ازای کسب اچیومنت‌ها به بازیکنان جایزه اهدا می‌کند. بازیکنان می‌توانند کارت پانچی را در اپلیکیشن Microsoft Rewards روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان خود فعال کرده و وارد این چالش شوند.

پس از فعال شدن این کارت، بازیکنان به ازای هر گیمر‌اسکوری که کسب می‌کنند، یک امتیاز (پوینت) دریافت خواهند کرد. این چالش از دیروز شروع شده و تا آخر ماه می (۱۰ خرداد) قابل انجام خواهد بود. همچنین تا حداکثر ۱۰ هزار امتیاز می‌توان در این چالش جمع‌آوری کرد.

با امتیازهای کسب‌شده می‌توان ازطریق صفحه‌ی مایکروسافت ریواردز در وب‌سایت ایکس باکس یا اپلیکیشن آن روی کنسول، گیفت کارت، حق اشتراک سرویس‌های ایکس باکس یا موارد دیگر را خریداری کرد. بازیکنان با ۱۰ هزار امتیاز می‌توانند ۱۰ دلار گیفت کارت ایکس باکس (۱۰ هزار امتیاز لازم دارد)، یک ماه اشتراک ایکس باکس گیم پس روی پی سی (۶۸۰۰ امتیاز لازم دارد) یا اشتراک ایکس باکس لایو گلد (۸۵۰۰ امتیاز لازم دارد) خریداری کنند.

بازیکنان همچنین می‌توانند از امتیازهای خود برای خرید گیفت کارت سرویس‌هایی مانند هولو، روبلاکس و اسکایپ استفاده کنند. دراین‌میان نیز تعدادی قرعه‌کشی با جوایز مختلف وجود دارد که بازیکنان هر بار با پرداخت ۲۰۰ امتیاز می‌توانند شانس خود را برای بردن یک جایزه‌ی بزرگ در آن‌ها امتحان کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده