// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۷

صحبت‌ های سازندگان Returnal درباره شیوه داستان ‌گویی بازی

کارگردان داستانی Returanl در ویدیویی جدید درباره‌ی شیوه‌ی داستان‌گویی بازی و مواجهه‌ی شخصیت اصلی با ناشناخته‌ها صحبت می‌کند. همچنین تصاویری جدید از گیم‌پلی بازی در این ویدیو نشان داده می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Housemarque اپیزود جدیدی از مجموعه‌ ویدیوهای HouseCast منتشر کرده که در آن گرگوری لودن، کارگردان داستانی Returnal درباره‌ی شیوه‌ی داستان‌گویی بازی صحبت می‌کند. در این ویدیوی جدید همچنین از دقیقه‌ی ۱۰:۵۰ به بعد تصاویر جدیدی از گیم‌پلی ریترنال وجود دارد که بیشتر مبارزات بازی را به نمایش می‌گذارد.

لودن می‌گوید در ابتدای بازی بازیکنان با سلین، پروتاگونیست بازی درمیان ناشناخته‌های سیاره‌ی Atropos همراه می‌شوند و همین‌طور که با او در بازی پیشرفت می‌کنند، درباره‌ی این سیاره و ساکنین آن اطلاعاتی به‌دست می‌آورند. بازیکنان در طول بازی کم‌کم چگونگی به‌وجود آمدن موجودات ساکن آتروپوس و زنده ماندن آن‌ها در این سیاره را درک خواهند کرد. البته لودن خاطرنشان می‌کند که بازیکن از همان ابتدای بازی باید با دشمنان مبارزه کند و هرچیزی که درباره‌ی آتروپوس کشف می‌کند درواقع از زاویه‌ی دید سلین خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب داستانی Returnal این است که رویدادهای مربوط‌به داستان بازی با هر بار مردن و ورود دوباره به جهان بازی به‌صورت تصادفی تغییر می‌کنند و به همین دلیل بازیکن هربار چیزی جدید درباره‌ی داستان بازی یاد می‌گیرد. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Returnal در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده