// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۶

تاریخ عرضه بازی Crash Bandicoot 4 روی کامپیوتر

چندی پیش حساب کاربری توییتر Crash Bandicoot 4: It's About Time، نسخه کامپیوتر این بازی را معرفی کرد.

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time را می‌توان یک دنباله‌ی بسیار خوب برای سه‌گانه کرش بندیکوت دانست که درکنار ارائه ظاهری مدرن، حس و حال نوستالوژی بازی را هم حفظ کرده بود. 

بااین‌که کرش بندیکوت 4 امروز برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت، اما کاربران کامپیوتر منتظر معرفی نسخه کامپیوتر بازی در ماه‌های آتی بودند. این در حالی است که ساعاتی پیش حساب کاربری توییتر Crash Bandicoot 4، با انتشار یک توییت اعلام کرد که بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ (۲۶ مارس) در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد.

نکته جالب، این است که Crash Bandicoot 4: It's About Time تنها روی بتل‌نت عرضه می‌شود و هم‌اکنون هم برای پیش‌خرید با قیمت ۴۰ دلار در فروشگاه ذکر شده قرار دارد. این در حالی است که اکتیویژن (Activision)، ناشر کرش بندیکوت 4، در گذشته بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را روی استیم عرضه کرده بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

کرش بندیکوت 4» ارزش خود را به طرفدار پروپاقرص قدیمی ثابت می‌کند و قطعا گیمرهایی را به سمت سری بازی Crash Bandicoot می‌کشد که تا امروز یک دقیقه هم با ماجراجویی‌هاش کرش و خواهر او یعنی کوکو همراه نشده بودند. نیازی به پیچیده کردن مسئله نیست. این اثر انقدر در زیرژانر خود عالی است که هنگام تصمیم‌گیری برای رفتن یا نرفتن به سراغ بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time، فقط باید پاسخ یک پرسش را بدانید؛ آیا به بازی‌های ویدیویی چالش‌برانگیز در سبک پلتفرمر سه‌بعدی علاقه‌مند هستید؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده