// شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۶

انتشار Mortal Shell و یک بازی دیگر روی پلی استیشن 5

فهرست تروفی‌های نسخه‌ی پلی استیشن 5 دو بازی Mortal Shell و یک بازی دیگر در اینترنت مشاهده شده که احتمال انتشار این دو بازی را روی کنسول نسل جدید سونی قوت می‌بخشد.

تعداد بازی‌های پورت‌شده برای کنسول پلی استیشن 5 در این مدت کم نبوده و به نظر می‌رسد این روند از شروع سال ۲۰۲۱ سرعت بیشتری به خود گرفته است. برای مثال، بازی The Sinking City دیروز برای کنسول نسل نهمی سونی عرضه شد و نکته‌ی جالب این‌جاست که خود استودیوی Frogwares، سازنده‌ی بازی پیش از آن خبر از انتشار این بازی روی پلی استیشن 5 نداده بود. حالا نیز طبق جدیدترین اخبار بازی، دو فهرست تروفی جدید برای نسخه‌ی پلی استیشن 5 دو بازی Mortal Shell و Hunting Simulator 2 در وب‌سایت PSN Profiles دیده شده است.

مقاله‌های مرتبط:

مورتال شل یک بازی سولزلایک است که توسط استودیوی Cold Symmetry ساخته و در سال ۲۰۲۰ برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و توانست نمرات خوبی را از منتقدین دریافت کند. زومجی نیز در بررسی بازی به آن نمره‌ی خیلی خوب ۸ را داده است.

بازی Hunting Simulator 2 نیز همان‌طور که از نامش برمی‌‌آید دومین نسخه از مجموعه‌ی شبیه‌ساز شکار با همین نام است. این بازی توسط استودیوی Neopica ساخته و در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های مختلفی عرضه شد. این بازی نیز به خاطر تنوع در محیط بازی و توجه به جزئیات مورد تحسین قرار گرفت و طرفداران این سبک احتمالا از تجربه‌ی آن ناامید نخواهند شد.

در حال حاضر تاریخ انتشار هیچ‌یک دو بازی مورتال شل و هانتینگ سیمولیتور 2 برای پلی استیشن 5 اعلام نشده است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.‌


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده