// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۳

تریلر روز عرضه Hitman 3 اهداف مأمور 47 را نشان می‌دهد

شرکت IO Interactive به‌تازگی تریلر روز عرضه بازی Hitman 3 را منتشر کرده و در جریان آن شاهد نابودی اهداف توسط مأمور ۴۷ هستیم.

بازی Hitman 3 در تاریخ یک بهمن ماه (۲۰ ژانویه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس و گوگل استیدیا عرضه می‌شود تا کاربران به سومین ماجراجویی مأمور ۴۷ در سه‌گانه جدید آن دسترسی پیدا کنند. سه‌گانه‌ای که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۱۶ به‌صورت اپیزودیک عرضه شد.

حال تنها دو روز به عرضه هیتمن 3 زمان‌ باقی‌مانده است و استودیو آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive)، سازنده و ناشر Hitman  3، تریلر روز عرضه بازی را در اختیار کاربران قرار داده است. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد حضور مأمور ۴۷ در محیط‌های بازی و ازطرفی اهداف وی هستیم؛ اهدافی که شما باید در جریان مراحل متفاوت، آن‌ها را از بین ببرید.

در نیمه دوم تریلر هم مأمور ۳۷ را می‌بینیم که به روش‌های مختلف در حال کشتن اهداف خود و دشمنانی است که سر راهش قرار گرفته‌اند. تیم سازنده درگذشته اعلام کرده بود که این نسخه آزادی عمل بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و بازیکنان می‌توانند به‌روش‌های مختلفی هر مرحله را به پایان برسانند تا ارزش تکرار بالاتری داشته باشد. 

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Hitman 3 را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده