// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۰

دارندگان نسخه پی سی Hitman 3 لازم نیست دوباره اقدام به خرید Hitman 2 کنند

IO Interactive به‌تازگی خبر داده که خریداران نسخه‌ی کامپیوتر Hitman 3 دیگر لازم نیست برای انتقال پیشرفت خود از Hitman 2، آن را دوباره خریداری کنند.

Hitman 3 برخلاف قسمت‌های قبلی خود قرار است انحصاری فروشگاه اپیک گیمز روی پی سی باشد. حال کسانی که Hitman 2 را روی استیم خریداری کرده‌اند و حالا قصد دارند مراحل آن را به Hitman 3 منتقل کنند دوست دارند بدانند که آیا این کار باتوجه‌به خرید از دو فروشگاه متفاوت شدنی است یا خیر. استودیوی IO Interactive اخیرا در این مورد شفاف‌سازی کرده بود و اظهار کرد که تمام دارندگان بازی Hitman 3 نسخه‌ی GOTY بازی Hitman 1 را به رایگان دریافت خواهند کرد؛ ولی Hitman 2 را باید با قیمتی که تخفیف زیادی روی آن اعمال شده است، دوباره خریداری کنند.

اعلام چنین خبری از طرف IO Interactive باعث ایجاد موج انتقادی به این تصمیم آن‌ها شد و حالا به نظر می‌رسد که سازندگان صدای معترضان را شنیده و تصمیم خود را در این خصوص تغییر داده‌اند. آن‌ها به‌تازگی در توییتر به بازیکنان پی سی اطمینان دادند که انتقال لوکیشن‌ها و پیشرفت دو بازی Hitman 1 و Hitman 2 به Hitman 3 بدون پرداخت هیچ هزینه‌ی اضافی قابل انجام است و دارندگان نسخه‌ی سوم هیتمن لازم نیست برای چنین کاری نسخه‌های پیشین این مجموعه را دوباره خریداری کنند. آی‌او اینتراکتیو دراین‌باره در توییتر می‌نویسد: «ما تضمین می‌کنیم که بازیکنان لازم نیست بازی‌های قبلی را دوباره خریداری کنند.»

IO Interactive همچنین اعلام کرده که ویژگی‌ انتقال پیشرفت از هیتمن‌های قدیمی به Hitman 3 در«هفته‌های آتی» در دسترس دارندگان هر سه نسخه قرار می‌گیرد. درحال‌حاضر فقط Hitman 1 و Hitman 3 در فروشگاه اپیک گیمز قابل خریداری هستند و هنوز راهی برای اثبات اینکه شما Hitman 2 را روی فروشگاه دیگری مانند استیم خریداری کرده‌اید، وجود ندارد. با این حال، در صفحه‌ی راهنمایی قبل از عرضه‌ی Hitman 3 در وب‌سایت استودیو اشاره شده که بازیکنان از طریق مرورگر می‌توانند پیشرفت خود را از Hitman 2 به Hitman 3 منتقل کنند. همچنین بااینکه جزئیات این روش انتقال هنوز مشخص نشده است، بازیکنان برای انجام این انتقال باید حساب کاربری IO Interactive داشته باشند.

در همین راستا، سازندگان دیروز در توییت دیگری اعلام کرده‌اند که انتقال پیشرفت از هیتمن 2 به هیتمن 3 هنوز هم قرار است به‌سادگی و به‌سرعت قابل انجام باشد و در این زمینه تغییری رخ نداده است. علاوه‌بر این، اکسس پس نسخه‌ی Game of the Year هیتمن 1 برای کسانی که هیتمن 3 را پیش‌خرید کرده‌اند یا تا ۱۰ روز اول انتشار اقدام به خرید آن کنند، رایگان است.

هیتمن 3 پس‌فردا در تاریخ ۲۸ ژانويه (۱ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد. یک نسخه‌ی ابری اختصاصی از این بازی نیز برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده