// دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

جدول فروش هفتگی بریتانیا: صدر نشینی Animal Crossing: New Horizons

در جریان جدول فروش هفتگی انگلستان و هفته منتهی به ۱۳ دی ماه، بازی Animal Crossing: New Horizons توانسته است صدر جدول را از آن خود کند.

جدول فروش هفتگی بریتانیا را می‌توان یک مقیاس خوب برای عملکرد یک بازی در زمینه فروش دانست و اهمیت بالایی دارد. در جریان هفته گذشته بود که FIFA 21 درصدر جدول قرار گرفت و Animal Crossing: New Horizons جایگاه دوم را از آن خود کرده بود. این در حالی است که در هفته منتهی به ۱۳ دی ماه (۲ ژانویه)، Animal Crossing: New Horizons توانسته است جایگاه اول را از آن خود کند.

در رتبه دوم، بازی فیفا 21 قرار دارد و بازی Mario Kart 8 Deluxe هم در جایگاه سوم قرار گرفته است. نکته جالب، صعود سه پله‌ای بازی Assassin's Creed: Valhalla و کسب رتبه چهارم نسبت به هفته گذشته است. البته بازی Just Dance 2021 هم در هفته گذشته، رتبه مشترک هفتم را با اسسینز کرید کسب کرده بود و حال جایگاه پنج را از آن خود کرده است. 

در نیمه دوم جدول، بازی‌های Call of Duty: Black Ops Cold War و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft در جایگاه ششم و هفتم قرار گرفته‌اند. این در حالی است که Super Mario 3D All Stars، بازی GTA V و New Super Mario Bros U Deluxe در رتبه‌های هشتم، نهم و دهم قرار گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید ۱۰ بازی برتر جدول فروش هفتگی انگلستان را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۲Animal Crossing: New Horizons-
۲۱FIFA 21-
۳۴Mario Kart 8 Deluxe-
۴۷Assassin's Creed: Valhalla-
۵۷Just Dance 2021-
۶۵Call of Duty: Black Ops Cold War-
۷۱۰Minecraft (نسخه نینتندو سوییچ)-
۸۹Super Mario 3D All-Stars-
۹۱۱Grand Theft Auto Vبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۲۰New Super Mario Bros U Deluxeبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده