// شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵

تاریخ انتشار فصل اول بازی COD: Black Ops Cold War و COD Warzone تاخیر خورد

تاریخ انتشار فصل اول بازی‌های Call of Duty: Black Ops Cold War و بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone به مدت یک هفته تأخیر خورده است.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone پیش از این به‌همراه محتوای فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare در دسترس کاربران قرار گرفته بود. همچنین چندی پیش آخرین نیز نسخه از مجموعه قدیمی و پرطرفدار Call Of Duty با نام Call Of Duty: Black Ops Cold War روانه بازار شد و استودیوی اکتیویژن این‌بار با Call Of Duty: Black Ops Cold War تصمیم گرفته جنگ سرد را برای طرفداران خود روایت کند. 

مدتی می‌شود که کاربران منتظر آغاز فصل جدید Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone بوده‌اند اما به نظر می‌رسد تاریخ انتشار این فصل به مدت تقریبا یک هفته تأخیر خورده است. اکتیویژن دلیلی در مورد اینکه چرا این فصل با تاخیری یک هفته‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت، منتشر نکرده است.

دیوید هاجسون (David Hodgson) از اکتیویژن، در وبسایت رسمی بازی Call of Duty با انتشار پستی اعلام کرد که این فصل به‌جای ۲۰ آذر در تاریخ ۲۶ آذرماه منتشر خواهد شد. تا به الان هیچ دلیلی برای اینکه چرا این تأخیر اتفاق افتاده ارائه نشده است‌، اما احتمالاً این کار به‌دلیل پیچیدگی به‌روزرسانی همزمان سه بازی برای استفاده از سیستم پیشرفت یکسان اتفاق افتاده است.

در اوایل سال جاری، اکتیویژن اعلام کرد که بازی Black Ops Cold War در ماه دسامبر با حالت رایگان Warzone Battle Royale ادغام خواهد شد. این کار به این معنا است که هر پیشرفتی که بازیکنان در بازی Modern Warfare ،Black Ops Cold War و Warzone کرده‌اند با همدیگر همگام سازی می‌شود. رتبه‌های بازیکنان در Modern Warfare و Warzone از نو تنظیم می‌شوند، اما بازیکنان تمام مواردی را که آنلاک کرده‌اند نگه خواهند داشت. همچنین مراحل Officer Progression به Season Levels تغییر نام داده است.

بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone در مارس ۲۰۲۰ پس از عرضه‌ی Modern Warfare منتشر شد. امروز اکتیویژن اعلام کرد که سری Call of Duty در ۱۲ ماه گذشته بیش از ۳ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. اکتیویژن اعلام کرد که تا به الان ۲۰۰ میلیون نفر این سری بازی را تجربه کرده‌اند که به احتمال زیاد این تعداد به‌دلیل حالت بتل رویال رایگان افزایش یافته است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده