// پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۷

فصل اول COD: Black Ops Cold War احتمالا شامل چهار نقشه جدید می‌شود

باتوجه به اطلاعات فاش شده، در فصل اول بازی COD: Black Ops Cold War شاهد اضافه شدن چهار نقشه جدید و یک Starter Pack با آیتم‌های مختلف خواهیم بود.

با عرضه بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، کاربران منتظر آغاز فصل اول و همچنین انتشار اطلاعاتی از محتویات این فصل هستند. این در حالی است که تری آرک (Treyarch)، سازنده کالاف دیوتی: بلک آپس کلد وار هنوز اطلاعاتی را از این موضوع منتشر نکرده است.

بااین‌حال به‌تازگی تعدادی از فاش کنندگان اطلاعات، جزئیاتی از فصل اول این بازی را منتشر کرده‌اند که هم‌اکنون بعضی از آن‌ها از توییتر پاک شده است. کاربران Black Ops Cold War در جریان فصل اول از این بازی می‌توانند منتظر چهار نقشه جدید و یک استارتر پک باشند که شامل آیتم‌های مختلفی برای خریداران می‌شود. به‌عبارتی کاربران با خرید این استارتر پک، اسکین شخصیت ادلر، Emblem، یک عدد Calling Card و همچنین کالاف دیوتی پوینت دریافت خواهند کرد.

چهار نقشه‌ای که به بخش چندنفره اضافه خواهد شد هم Raid، Rebirth Island، Launch و Snowy Mall نام دارد. باتوجه‌به قانون DMCA و رعایت حق کپی رعایت، اکتیویژن باعث حذف شدن بسیاری از اطلاعات شده است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده تیم سازنده و اکتیویژن، چه مواردی را برای فصل بازی معرفی می‌کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War توانست از زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Call of Duty: Black Ops Cold War، از یک طرف بخش داستانی واقعا خوبی دارد و خیلی خوب بازیکنان را به دوران جنگ سرد می‌برد و درگیر مراحل اکشن و مخفی‌کاری جذابی می‌کند که در نهایت هم به یکی از پایان‌های باکیفیت این بخش منتهی می‌شود. با این حال مشکل بازی، دقیقا پس از تمام شدن قسمت داستانی و وقتی که می‌خواهید سراغ بخش چندنفره آن بروید آغاز می‌شود؛ جایی که ایراد‌های مختلفی از مشکلات تعادل اسلحه‌ها گرفته تا ضعف محتوا چه در زمینه تعداد نقشه‌ها و چه در زمینه ارائه حالت‌های بازی جدید، به‌وضوح دیده می‌شوند و روی تجربه کلی‌تان تاثیر زیادی می‌گذارند. همین مساله هم باعث می‌شود تا پیشنهاد کردن بازی، برای افرادی که به دنبال یک شوتر چندنفره و آنلاین هستند سخت باشد و اگر جزو این افراد هستید، بهتر است مدت بیش‌تری برای تجربه کلد وار صبر کنید تا شاید سازندگان بتوانند با انتشار محتویات جدید، این ایراد‌ها را رفع یا به حداقل برسانند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده