// شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹

درآمد حاصل از مجموعه Call of Duty به سه میلیارد دلار رسید

اکتیویژن به‌تازگی اعلام کرده که پس از عرضه COD: Black Ops Cold War، درآمد کلی مجموعه کالاف دیوتی به سه میلیارد دلار رسیده است.

نمی‌توان منکر این شد که Call of Duty یکی از مجموعه‌های محبوب و پردرآمد صنعت بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید. ازطرفی مدتی بیش Call of Duty: Black Ops Cold War هم روانه بازار شد و توانست فروش بسیار خوبی را در هفته‌های پیشین تجربه کند. 

شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر مجموعه کالاف دیوتی، به‌تازگی آمار فروش این مجموعه را منتشر کرده است. اکتیوژن اعلام کرده که با عرضه بلک آپس کلد وارد و عملکرد موفق آن در زمینه فروش، حال درآمد کلی مجموعه Call of Duty به سه میلیارد دلار رسیده است. در ادامه مشخص شده که از ابتدای شروع سال جاری تا بدین لحظه، درآمد کالاف دیوتی ۸۰ درصد و فروش نسخه‌های آن هم نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته، ۴۰ درصد افزایش یافته است.

دراین‌میان اشاره کنم که در سال جاری ۲۰۰ میلیون نفر نسخه‌های مختلف از Call of Duty را تجربه کرده‌اند. همچنین روی کنسول و پی سی، در سال ۲۰۲۰ رکورد تعداد بازیکنان کالاف دیوتی هم شکسته شده است. اکتیویژن در ادامه آمار و ارقام خود و عملکرد بسیار خوب مجموعه کالاف دیوتی، اعلام کرده که از نظر تعداد بازیکن، در ماه نوامبر شاهد بهترین عملکرد از نظر تعداد بازیکنان ماهیانه یا تعداد ساعت‌های تجربه بازی بوده‌ایم. 

درانتها مشخص شده که کاربران کالاف دیوتی: بلک آپس کلد وار می‌توانند در جریان فصل‌های مختلف، محتویات رایگانی را کسب کنند. همچنین محتویات جدید برای Call of Duty: Warzone هم درنظر گرفته شده است؛ محصولی که از زمان عرضه‌اش تابه‌امروز بیش از ۸۵ میلیون کاربر دارد. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده