نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار Insurgency: Sandstorm برای کنسول‌ها مجدداً با تأخیر مواجه شد

براساس اعلام New World Interactive تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Insurgency: Sandstorm بعد از چندبار تأخیر خوردن مجدداً به زمان دیگری موکول شد.

براساس توضیحاتی که در پست جدید اکانت رسمی New World Interactive در توییتر منتشر شده، تیم توسعه‌دهندگان بازی Insurgency: Sandstorm از این فرصت استفاده کرده و به «بهبود و ارتقاء کیفیت تجربه بازی از روز نخست عرضه» خواهند پرداخت. این بازی نخستین اثر این استودیو است که برای پلتفرم کنسول‌ها منتشر می‌شود. در ادامه اظهارات سخنگوی استودیوی نیو ورلد اینتراکتیو به این نکته نیز اشاره شده که تیم سازندگان این بازی حالا می‌توانند در این زمان اضافی، «نسخه کامل‌تر و بهینه‌تری از بازی را برای کنسول‌ها» ارائه کرده و همچنین علاوه‌بر پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان، از «فرصت‌های هیجان‌انگیز نسل جدید کنسول‌ها» نیز بهره‌مند شوند.

در ابتدا قرار بر این بود که نسخه کنسولی Insurgency: Sandstorm در سال ۲۰۱۸ برای PS4 و Xbox One منتشر شود؛ اما اولین‌بار این تاریخ به سال ۲۰۱۹ موکول شد. بعد از آن، اعلام شد که به‌دلیل عدم تکمیل فرایند ساخت این بازی، زمان عرضه آن تا بهار ۲۰۲۰ به تأخیر افتاده است. نهایتاً اوایل سال جاری میلادی بود که تاریخ انتشار آن برای ماه اوت تعیین شد.

Insurgency: Sandstorm

بازی تیمی و FPS تاکتیکال Insurgency: Sandstorm روی مبارزات نزدیک و مأموریت‌های چندنفره تمرکز داشته و در دسامبر ۲۰۱۸ برای پلتفرم پی سی منتشر شده بود. New World Interactive از آن زمان به بعد، آپدیت‌های متعددی را برای این بازی منتشر کرده که آخرین مورد از آن‌ها، محتوای جدید و رایگانی بود که چند نقشه، NVG و سلاح جدید را به بازی اضافه می‌کرد.

Sandstorm دنباله شوتر اول شخص Insurgency است که در نقد و بررسی زومجی نیز نمره خوب ۸ از ۱۰ را به خود اختصاص داده است. در بخش‌هایی از این مقاله می‌خوانیم:

بازی Insurgency: Sandstorm یکی از بهترین شوترهای چندنفره سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود که اگر در دام مشکلات فنی نمی‌افتاد، قطعا می‌توانست درخشش به مراتب بیشتری هم داشته باشد، اما با این همه، هنوز هم تجربه آن لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است و به واسطه بالانس خوبی که برای همه بازیکنان ایجاد می‌کند، هر کسی خیلی سریع می‌توان با فضای آن انس بگیرد و قوانینش را مو به مو به خاطر بسپارد. سند استورم دقیقا می‌داند که مخاطبانش چه کسانی هستند و تلاش می‌کند تا به بهترین شکل ممکن جامعه مخاطبانش را سرگرم کند و تا حد زیادی هم در این راه موفق می‌شود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده