// پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Insurgency: Sandstorm برای PS4 و Xbox One منتشر می‌شود

شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو با انتشار تریلری از بازی Insurgency: Sandstorm، تاریخ انتشار نسخه‌های کنسولی این بازی را اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پس از گذشت تقریبا یک سال از انتشار بازی Insurgency: Sandstorm برای کامپیوتر، شرکت Focus Home Interactive تاریخ انتشار این بازی شوتر را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اعلام کرد. بر اساس این اطلاعات، بازی Insurgency Sandstorm قرار است در تاریخ ۲۵ ماه آگوست (۴ شهریور ماه) برای پلتفرم‌های ذکر شده منتشر شود. تریلر جدید بازی را نیز در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در این بازی که روی همکاری تیمی و نبردهای تاکتیکی تمرکز دارد، می‌توانید در حالت‌های مختلف بخش چندنفره در مقابل سایر بازیکنان به رقابت بپردازید. همچنین یک حالت همکاری چندنفره یا Co-Op نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که در آن به‌همراه تیم خود به مصاف نیروهای دشمن که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، می‌روید. یکی از مواردی که در این بازی به‌خوبی درخشیده شده است، طراحی صوتی و صداگذاری آن است که شلوغی و سر و صدای آزاردهنده جنگ را به‌خوبی به شما منتقل می‌کند.

نسخه کنسولی بازی در رویداد PAX East نیز قابل انجام است؛ رویدادی که در آن خبری از بازی‌هایی مانند The Last of Us Part II و شرکت‌هایی مانند CD Projekt Red نیست؛ دلیل این امر واضح است، ویروس کرونا.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده