نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

بازی Children of Morta در فروشگاه هیولا منتشر شد

بازی Children of Morta، همزمان با انتشار از طریق استیم برای پی سی، روی فروشگاه هیولا هم منتشر شد. 

Children of Morta «فرزندان مورتا» ساخته جدید استودیو Dead Mage است که امروز به‌صورت جهانی برای پی‌سی منتشر شد. ناشر این بازی هم شرکت ۱۱ بیت استودیوز است. اما در حالی که بازی از طریق استیم هم قابل خرید است، سازندگان به‌سبب ایرانی بودن این بازی امکان خرید آن را از طریق فروشگاه هیولا هم فراهم کرده‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۵۰ هزار تومان بازی را خریداری کنند. 

فرزندان مورتا روایتگر داستان خانواده‌ای از قهرمانان است که با حمله شیاطین به سرزمین‌شان روبه‌رو می‌شوند و باید به نبرد آن‌ها بروند. بازی امکان انتخاب از بین ۶ شخصیت مختلف را فراهم می‌کند و همینطور هم به شکل تک‌نفره و هم به شکل Co-Op قابل تجربه است. دیروز نمره‌های این بازی هم منتشر شدند و زومجی در بررسی بازی فرزندان مورتا نمره ۸.۵ را برای آن در نظر گرفت که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

Children of Morta، ساخته استودیو Dead Mage، یک تجربه منحصر‌به‌فرد است که هویت خاص خودش را مخصوصا در زمینه‌های طراحی بصری و روایت داستان دارد. گیم‌پلی بازی با اینکه برپایه یک سری فرمول‌های استفاده‌شده در سایر بازی‌ها بنا شده اما کاملا سرگرم‌کننده است و حتی با وجود شکست‌های متوالی هم همیشه انگیزه‌های کافی برای ادامه دادن بازی را خواهید داشت. با اینکه ۶ شخصیت طراحی‌شده برای بازی مخصوصا در حالت تک‌نفره همگی به یک اندازه جذاب و قابل استفاده نیستند ولی به‌عنوان یک تجربه کلی، Children of Morta اثری است که خیلی راحت می‌تواند جایی در دل علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی باز کند و ساعت‌های طولانی، سفری پرپیچ و خم از جنس این نوع سرگرمی برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده