نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Street Fighter V را به مدت دو هفته به صورت رایگان تجربه کنید

شرکت کپکام بازی Street Fighter V را برای دو هفته به رایگان در دسترس کاربران کامپیوتر و پلی‌استیشن 4 قرار می‌دهد.

کسانی که تابه‌حال برای خریداری بازی Street Fighter V اقدام نکرده‌اند، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای شانس تجربه آن را پیدا می‌کنند؛ زیرا شرکت کپکام در تازه‌ترین اخبار بازی از رایگان شدن این بازی مبارزه‌ای به مدت دو هفته خبر داده است.  کاربران کامپیوتر و پلی‌ استیشن 4 می‌توانند به تجربه اکثر مواردی که بازی Street Fighter V ارائه می‌کند، بپردازند که از جمله این موارد می‌توان به چهار بسته الحاقی محبوب طرفداران که محتوی کاراکترهای بازی است، اشاره کرد. شرکت Capcom با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت:

بازی Street Fighter V: Arcade Edition را در بازه زمانی ۲۳ آوریل تا ۵ مه در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و استیم به رایگان تجربه کنید! محتوایات مربوط‌به بازی Breath of Fire II، چهار بسته الحاقی کاراکترها و موارد دیگر برای بازی SFV آزاد شده است.

Street Fighter V

کاراکترهای کلاسیکی نظیر ریو، کِن، چان لی و ام. بایسون فهرست ۱۶ کاراکتر اصلی بازی را تشکیل می‌دهند. افزون بر این، بازیکنان به کاراکترهایی نظیر آکوما، بلانکا، جوری و منات که ازطریق بسته الحاقی به بازی اضافه شده است، دسترسی خواهند داشت. بااین‌حال، این چهار کاراکتر تنها در حالت‌های خاصی اعم از Ranked ،Casual و Training قابل استفاده خواهند بود و امکان استفاده از آن‌ها در سایر بخش‌ها وجود ندارد. کاربران در دوره رایگان دو هفته‌ای، به بخش Arcade نیز دسترسی خواهند داشت که در نسخه Arcade Edition بازی Street Fighter V شاهد معرفی آن بودیم. بازیکنان در این حالتِ تک‌نفره با انتخاب یک کاراکتر، در مسیرهای تعیین‌شده به جدال با مبارزانی که به وسیله هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، می‌پردازند و این حالت را می‌توان موردی دانست که نبود آن در زمان عرضه بازی به‌شدت احساس می‌شد.

هر مسیر در حالت آرکید به مسیرهای نسخه‌های اصلی مجموعه شباهت دارد و تنها شامل کاراکترهای مخصوص به آن بازی در گذشته می‌شود. به‌دنبال پیروزی در حالت Arcade  بیش از ۲۰۰ پایان منحصربه‌فرد (یک پایان برای هر کاراکتر به ازای پیروزی در یک مسیر) برای کاربران آزاد می‌شود. این پایان‌ها از طریق تصاویری که از بخش گالری امکان مشاهده آن‌ها وجود دارد، به نمایش در می‌آید. بازی Street Fighter V: Arcade Edition همچنین شامل حالت محبوب Team Battle است که از بازی Ultra Street Fighter IV آن را به یاد داریم. این حالت امکان آماده‌سازی یک تیم و فرستادن آن برای مبارزه با سایر بازیکنان را فراهم می‌کند. هر مبارزه این شانس را به بازیکنان می‌دهد که با مبارزان گوناگون مهارت‌های‌شان را به رخ همگان بکشند؛ موردی که به‌طور قطع برای طرفداران قدیمی مجموعه خوشایند است.

کاربران PS4 و PC در بازه زمانی سوم تا پانزدهم اردیبهشت ماه قادر به تجربه رایگان بازی Street Fighter V خواهند بود. جالب است که تاریخ ۳ اردیبهشت مصادف با عرضه بازی به‌شدت مورد انتظار Mortal Kombat 11 است. به سختی می‌توان گفت که آیا این اتفاق به‌صورت تصادفی رخ داده است یا خیر، اما اگر می‌توانید از تجربه بازی مبارزه‌ای خشونت‌بار استودیو ندررلم یعنی بازی MK11 دست بکشید، بازی Street Fighter V منتظر شما است. شما می‌توانید سایر اخبار و مقالات مربوط‌به بازی Street Fighter V را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده