// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

اتلوس ظاهرا در حال کار روی یکی از پروژه های پلی استیشن 3 خود است

با توجه به گفته‌های یکی از منابع ژاپنی بازی‌های ویدیویی، کمپانی آتلوس در حال کار روی یکی از پروژه‌های پلی استیشن 3 خود است.

Ryokutya2089 یکی از منابع ژاپنی است که در گذشته سابقه فاش کردن اطلاعات مجله فامیتسو یا Dengeki PlayStation را داشته است و حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، این منبع صحبت‌هایی در مورد بازی بعدی کمپانی آتلوس (Atlus، سازنده و ناشر بازی Persona 5) انجام داده است.

با توجه به گفته‌های این منبع ژاپنی، بازی بعدی آتلوس مربوط به یکی از پروژه‌هایی است که آن‌ها روی پلی استیشن 3 عرضه کرده‌اند. متاسفانه اعلام نشده است که این پروژه، یک بازی جدید است یا شاهد ریمستری از بازی‌های PS3 آتلوس خواهیم بود، اما اگر به شایعات گذشته نگاه بیندازیم، می‌توان حدس زد که بازی مورد نظر چه بازی‌ای است.

در اوایل سال جاری میلادی بود که کمپانی آتلوس به مناسبت راه‌اندازی استودیو زیرو (Studio Zero) یک رویداد به نام Golden Employment Special را برگزار کرد و در آخر آن شاهد یک سرنخ بودیم که به بازی Catherine مرتبط بود. یک هفته بعد نیز آتلوس به صورت رسمی اعلام کرد که استودیو زیرو در حال کار روی پروژه دوم خود است که قبل از اولین پروژه آن‌ها معرفی خواهد شد.

وقتی تمامی این اطلاعات را کنار هم می‌گذاریم، شایعه ریمستر یا دنباله بازی Catherine بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده