نویسنده: حسین سلیمی
// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۸

بسته های الحاقی بازی Star Wars: The Old Republic موقتا رایگان شدند

اگر از هواداران سری بازی‌های جنگ ستارگان هستید، بسته‌های الحاقی بازی Star Wars: The Old Republic به صورت رایگان تا مدت محدودی در کامپیوتر قابل دسترس خواهد بود.

بازی Star Wars: Knights of The Old Republic که به اختصار با نام KOTOR شناخته می‌شود، یک بازی در سبک نقش آفرینی از سری بازی‌های جنگ ستارگان و یکی از اولین بازی‌های ایکس باکس اورجینال است که برای ایکس باکس وان آماده شده است. بازی Star Wars: Knights of The Old Republic اکنون برای پلتفرم‌ ایکس‌باکس‌وان، بروزرسانی و هماهنگ شده است و به همین مناسبت دو عدد از بسته‌های الحاقی بازی Star Wars: The Old Republic، دیگر بازی جنگ ستارگان‌، برای مدتی محدود به رایگان در دسترس کاربران پی سی قرار داده شده است.

شما می‌توانید با داشتن یک حساب فعال بازی SWTOR تا تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان) این دو DLC، یعنی Rise of the Hutt Cartel و Shadow of Reva را به طور رایگان در اختیار بگیرید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که وارد این سایت شوید و کد Revanreturns را برای دسترسی وارد کنید.

Star Wars The Old Republic

علاوه بر این شما می‌توانید یک Swoop Bike ویژه را در بازی Star Wars: The Old Republic با وارد کردن کد Kotorspeeder در همان سایت بالا دریافت کنید.


منبع GEMESPOT
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده