// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

سازنده ریمیک بازی 2 Metroid به استودیو Moon ملحق شد

سازنده بازی Another Metroid 2 Remake به جمع توسعه‌دهندگان استودیو Moon، سازنده بازی Ori and The Will of the Wisps، اضافه شد.

بازی Another Metroid 2 Remake یک پروژه بازسازی بازی Metroid II: Return of Samus بود که به دست میلتون گواستی (Milton Guasti) توسعه یافته بود که بعد‌ها این پروژه توسط نینتندو متوقف شد و سال گذشته رسما کار توسعه این بازی ناتمام باقی ماند. حال در جدیدترین اخبار بازی، میلتون گواستی اعلام کرد که به تازگی به استودیو مون (Moon Studios)، سازنده بازی Ori and The Will of the Wisps، ملحق شده است.

گواستی اعلامیه را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد که به تازگی به استودیو مون ملحق شده است تا روی بازی Ori and the Will of the Wisps کار کند. بازی مذکور ادامه نسخه قبلی این پروژه یعنی بازی Ori and the Blind Forest است.

شاید این امر کمی غیر عادی به نظر برسد از آنجا که توسعه دهنده یک بازی ۸-بیتی، کلاسیک و شوتر هم‌اکنون روی یک اثر ماجراجویی و اتمسفریک کار کند که در آن شاهد آثار هنری هستیم. البته بازی Ori and the Blind Forest و Metroid المان‌های مشابه‌ای را در خود جای داده‌اند، طوری که بازی Ori از ساختار‌ یک بازی در سبک Metroidvania برخوردار است که در آن شاهد یک نقشه جهان باز و دوبعدی هستیم، سبکی که به واسطه بازی Metroid و Castlevania توسعه یافته است.

سال گذشته رسما ساخت پروژه گواستی یعنی بازی Another Metroid 2 Remake معروف به بازی AM2R متوقف شد اما نسخه‌هایی از این بازی هم‌اکنون در اینترنت یافت می‌شود. در جریان نمایشگاه E3 2017 کمپانی نینتندو به طور رسمی نسخه بازسازی شده Metroid II را با نام بازی Metroid: Samus Returns معرفی کرد که قرار است سال جاری به طور انحصاری برای کنسول دستی نینتندو یعنی 3DS منتشر شود. در آن سو بازی Ori and the Will of the Wisps قرار است برای ایکس‌ باکس وان و  کامپیوتر منتشر شود اما هنوز تاریخ دقیق عرضه آن نامشخص مانده است.

 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده