// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۳

تخفیف ۵۰ دلاری باندل های ایکس باکس وان به مناسبت سال نو میلادی

میجور نیلسون از اعمال تخفیف برروی باندل‌های ایکس‌باکس وان به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی خبر داده است.

فصل منتهی به تعطیلات سال نو میلادی در بسیاری از کشورها با نوسان قیمت‌ها و تخفیف چشم‌گیر برروی محصولات مختلف همراه است. اکنون بعد از اعمال تخفیف برروی کنسول‌هایی مختلف از جمله ایکس‌باکس وان در جریان جمعه سیاه، مایکروسافت برای لذت هرچه بیشتر علاقمندان به کنسول‌های این کمپانی، باری دیگر تخفیف ۵۰ دلاری را به کنسول جدید ایکس‌باکس وان بازگردانده است.

طبق اعلام مایکروسافت، این کاهش قیمت برای تمامی کنسول‌های جدید ایکس‌باکس وان و باندل‌های این کنسول در جریان فصل تعطیلات اعمال شده است. کاهش ۵۰ دلاری فوق  و اعمال آن برروی تمامی نسخه‌های کنسول در فروشگاه‌های آنلاین و خرده‌فروش‌ها باعث می‌شود تا بازیکنان بتوانند کنسول ایکس‌باکس وان را با قیمت ۲۴۹ دلار خریداری کنند. این در حالی است که نسخه‌های ایکس‌باکس وان با هارددیسک‌های بیشتر نظیر یک و دو ترابایت نیز با تخفیف در دسترس قرار گرفته‌اند.

Xbox one Holiday Deals Minecraft

 بسیاری از کنسول‌ها و باندل‌ها نظیر نسخه ۵۰۰ گیگابایتی باندل Battlefield 1، باندل Minecraft یا باندل یک ترابایتی Gears of War 4 از هم‌ اکنون با تخفیف برای خریداری در دسترس قرار دارند. بسیاری از خرده‌فروش‌ها نظیر آمازون، تارگت، گیم‌استاپ، بست‌بای، فروشگاه مایکروسافت، Walmart و بسیاری از فروشگاه‌های دیگر شامل تخفیف فوق می‌شوند.

کاهش قیمت مایکروسافت برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان از امروز تا روز ۲۴ دسامبر ۲۰۱۶ (۴ دی ۱۳۹۵)‌ در دسترس قرار خواهد داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده