// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

شایعه: اپیزود اول بازی Final Fantasy VII Remake در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

بنظر می‌رسد در سال ۲۰۱۷ به‌ مناسبت تولد ۳۰ سالگی مجموعه فاینال فانتزی شاهد قسمت اول Final Fantasy VII Remake خواهیم بود.

سال ۲۰۱۷ یک رویداد مهم برای اسکوئر انیکس قلمداد می‌شود و آن‌ هم تولد ۳۰ سالگی مجموعه فاینال فانتزی است. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده یک سایت خبری بنام VGLeaks اطلاعاتی از رویداد و جشنی که استودیو اسکوئر انیکس آن را برپا خواهد کرد، فاش کرده است. طبق این اطلاعات بنظر می‌رسد به مناسبت این رویداد شاهد عرضه شدن قسمت اول بازی Final Fantasy VII Remake خواهیم بود.

همچنین این تنها اخبار این رویداد نبوده و احتمالا شاهد عرضه شدن سه‌گانه Final Fantasy XIII که شامل نسخه‌های Final Fantasy XIII، Final Fantasy XIII-2  و Final Fantasy Lightning Returns می‌شود، باشیم. این مجموعه در قالب یک دیسک بر روی پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و بازی‌ها در رزولوشن 1080p اجرا شده و از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهند کرد.

با تمام این تفاسیر یک فاینال فانتزی کالکشن نیز در قالب یک دیسک عرضه خواهد شد که شامل نسخه‌های اول تا نهم این مجموعه است و بر روی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه خواهد شد.

شاید بهترین خبر این شایعه برای پی‌سی بازها عرضه شدن Final Fantasy XV و اپیزود اول Final Fantasy VII Remake در اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی برای رایانه‌های شخصی باشد. البته این سایت خبری اعلام کرده این اطلاعات را از یک منبع داخلی معتبر دریافت کرده است ولی هنوز اسکوئر انیکس این خبر را تایید نکرده و واکنشی از خود نشان نداده است.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده