نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۵

بازی XDefiant در چند قدمی گیمرها است

با تایید تهیه‌کننده اجرایی XDefiant، زمان عرضه این بازی شوتر اول-شخص خیلی زود فرا می‌رسد.

شرکت یوبیسافت اخیرا تست سرورهای بازی XDefiant را به مدت سه روز برگزار کرد. حال مارک روبین، تهیه‌کننده اجرایی بازی اعلام کرد که زمان انتشار «خیلی زود» فرا می‌رسد. بااین‌حال او گفت که هنوز باید اقداماتی برای بازی انجام شود؛ زیرا با اینکه تست اخیر از نظر مقیاس و عملکرد سرور واقعا خوب پیش رفت، همچنان نیاز به اعمال تغییراتی است و تیم سازنده باید چند اقدام جزئی را خیلی سریع انجام دهند.

مارک روبین در توییت دیگری نت‌کد قدیمی بازی XDefiant را به یک گیتار کهنه و شکسته تشبیه کرد که با تست سرور اخیر دوباره کوک می‌شود. این تهیه‌کننده به سه مشکل بزرگ بازی در تست اخیر یعنی خطاهای Delta-01 که باعث ایجاد مشکلات و تأخیر می‌شوند، به‌روزرسانی کند نوارهای سلامت به‌گونه‌ای که گلوله دشمنان را بی‌تاثیر جلوه می‌دهند و سیستم حریف‌یابی نه‌چندان قدرتمند اشاره کرد.

پوستر بازی Tom Clancy’s XDefiant

به‌نظر می‌رسد این مشکلات سبب شدند که شرکت‌کنندگان پینگ بالاتر از انتظاری داشته باشند و این شرایط تنها در روز پایانی تست بهبود یافته است. حال یوبیسافت سان فرانسیسکو برنامه دارد تا این مشکلات را تا‌ قبل‌ از عرضه بازی و پس از آن بهبود بخشد.

بازی XDefiant برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است. تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ اخیرا گزارش داد که تاکنون تاریخ انتشار بازی XDefiant بارها به تعویق افتاده است و تلاش بی‌وقفه مدیران یوبیسافت برای شبیه‌شدن بازی به مجموعه Call of Duty یا افزودن محتوای اضافی را دلیل این تأخیرها عنوان کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده