تیک-تو: بازی های ناامید کننده اخیر نشان دهنده کیفیت کاری 2K نیستند

دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
strauss zelnick
استراوس زلنیک، مدیر عامل کمپانی تیک تو (Take-Two) اعلام کرده است که بازی‌های نا‌امید‌کننده نشان‌دهنده کیفیت کاری 2K نیستند.
تبلیغات

استراوس زلنیک، مدیر عامل کمپانی تیک تو اینتر‌اکتیو سافت‌ویر در کنفرانس سرگرمی، اوقات فراغت و اینترنت که به همت موسسه ام‌کی‌ام پارتنرز (MKM Partners) برگزار شده، اعلام کرده است که بازی‌های نا‌موفق کمپانی توکی گیمز (2K Games) مانند Battleborn و Evolve اساسا نشان‌گر سطح کیفی این کمپانی نیستند:

استراوس زلنیک در ادامه صحبت‌هایش به این نکته اشاره می‌کند که تمامی بازی‌ها محکوم به موفقیت نیستند و در حالی که قدرت بازاریابی و شهرت برند توکی گیمز به حدی است که حتی در صورت متضرر شدن همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد، هدف همواره ارائه بهترین کیفیت است:

ما در حوزه سرگرمی فعالیت داریم و هر عملی مسلما موفقیت آمیز نخواهد بود. هدف ما ارائه محصولاتی با بالا‌ترین کیفیت است و به همین منظور به از بین بردن مرز‌ها و محدودیت‌ها ادامه می‌دهیم، اما همواره نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود. خوش‌بختانه سیستم بازار‌یابی ما بسیار قوی است، بنابر‌این اگر عملکرد بی‌نقصی در این بخش نداشته باشیم، می‌توانیم از توان‌مندی آن‌ها بهره ببریم. همچنین مجموعه‌های غنی و مشهوری داریم که اگر با مشکل رو‌به‌رو شدیم، می‌توان از پتانسیل آن‌ها استفاده کنیم. برای مثال نمرات بازی WWE کمتر از انتظارات ما بود، اما همچنان فروش بسیاری خوبی را تجربه کرد. بر این اساس ما در موقعیتی قرار داریم که حتی اگر در تصمیم‌گیری‌ها دچار مشکل شویم، باز هم می‌توانیم موفق عمل کنیم. اما اشتباه برداشت نکنید، هدف ما ادامه روند تولید محصولات با‌کیفیت و بدون نقص است. گاهی اوقات آن‌طور که متصور می‌شویم، به موفقیت دست پیدا نمی‌کنیم.

استراوس زلنیک در پایان از تناقض و نا‌هنجاری‌های موجود در سیستم کنونی نقد بازی‌ها صحبت کرده و اعلام می‌کند که متا‌کریتیک اهمیت گذشته‌اش را از دست داده، اما همچنان مرجعی مهم و مناسب است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات