// شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

Military Madness و Omega Five وارد لیست بازی های Backward Compatibility شدند

دو بازی دیگر ایکس‌باکس 360 اکنون به لطف قابلیت Backward Compatibility در ایکس‌باکس وان قابل اجرا هستند.

میجور نیلسون، از کمپانی مایکروسافت با انتشار یک توئیت اعلام کرده است که دو بازی Omega Five و Military Madness: Nectaris اکنون به جمع کاتالوگ بازی‌های Backward Compatibility پیوسته‌اند. هفته گذشته نیز مایکروسافت دو بازی Escape Dead Island و Dead Space Ignition را وارد لیست بازی‌های این قابلیت کرده بود.

در صورتی که هم‌اکنون Omega Five یا Military Madness را خریداری‌ کرده‌اید، بازی‌های فوق به صورت خودکار وارد کتابخانه بازی‌ ایکس‌باکس وان شما خواهد شد. در غیر این صورت،‌ می‌توانید این بازی‌ها را از طریق فروشگاه ایکس‌باکس وان یا با کلیک برروی لینک‌های زیر خریداری کنید.

  • Military Madness - به قیمت ۱۰ دلار و حجم ۱۰۰/۸۶ مگابایت
  • Omega Five - به قیمت ۱۰ دلار و حجم ۴۷/۱۸ مگابایت

Military Madness

ویژگی ایکس‌باکس وان Backward Compatibility در ماه نوامبر سال گذشته به همراه بروزرسانی New Xbox One Experience راه‌اندازی شده بود. در جشن یک‌سالگی این خدمات، مایکروسافت اعلام کرد که بازیکنان از زمان راه‌اندازی این ویژگی تاکنون ۲۱۰ میلیون ساعت را صرف تجربه بازی‌های ایکس‌باکس 360 برروی ایکس‌باکس وان کرده‌اند. این افزایش قابل توجهی را از ۱۴۵ میلیون ساعت تا ماه اوت ۲۰۱۶ نشان می‌دهد.

نوامبر ماه بزرگی برای عرضه بازی‌های ایکس‌باکس 360 در ایکس‌باکس وان بود. در این ماه بازی‌های مختلفی شامل Mass Effect 2 ،Mass Effect 3 ،Skate 3 و Blue Dragon وارد خدمات Backward Compatibility شدند. در حال حاضر بیش از ۲۸۰ بازی ایکس‌باکس 360 قابل اجرا برروی ایکس‌باکس وان هستند که می‌توانید لیست کامل آنها را در گیم‌اسپات مشاهده کنید.

در خبری دیگر در رابطه با قابلیت Backward Compatibility، مایک یبرا، مهندس ارشد مایکروسافت رسما تایید کرده است که پروژه اسکورپیو از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی می‌کند. این کنسول در تعطیلات سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده