نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

مشخص شدن بازیگر نقش اصلی سریال The Addams Family شبکه نتفلیکس

شبکه نتفلیکس بازیگر نقش ونزدی آدامز در سریال The Addams Family به کارگردانی تیم برتون را انتخاب و معرفی کرده است.

آبان گذشته خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه سریال لایو اکشن جدیدی براساس The Addams Family (خانواده آدامز) در دست ساخت است و در ادامه نتفلیکس حق تولید و پخش آن را خریداری کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اصلی این سریال فانتزی انتخاب و معرفی شده است. شبکه نتفلیکس امروز اعلام کرد که جنا اورتگا، بازیگر سریال You و فیلم Yes Day قرار است نقش ونزدی آدامز را در سریال Wednesday بازی کند. در ادامه می‌توانید تصویری از اورتگا که فیلمنامه قسمت اول این سریال فانتزی را در دست دارد، مشاهده کنید:

جنا اورتگا، بازیگر ونزدی آدامز با فیلمنامه در دست سریال Wednesday

سریال Wednesday به اثری کاراگاهی، فراطبیعی و پر رمز و راز توصیف شده است که در آن ونزدی آدامز به‌عنوان دانش‌آموز در آکادمی Nevermore حضور دارد. ازطرفی ونزدی در تلاش است تا بر توانایی‌های روانی در حال ظهورش تسلط پیدا و از طرفی باید ولگردی و قانون شکنی یک هیولا را که مردم شهر محلی را وحشت زده کرده است، متوقف کند. او همچنین باید رمز و راز فراطبیعی‌ای را که پدر و مادرش ۲۵ سال درگیر آن بودند، حل کند. همه این‌ها در حالی رخ می‌دهد که ونزدی با روابط جدید و پیچیده‌ زیادی در Nevermore مواجه خواهد شد.

تیم برتون به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان در سریال Wednesday حضور خواهند داشت. همچنین آلفرد گاف و مایلز میلار، نویسندگان و سازندگان سریال Smallville، قرار است به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال The Addams Family حضور داشته باشند. پیش از اورتگا، لیزا لورینگ، کریستینا ریچی و کلویی گریس مورتز نقش ونزدی آدامز را در دیگر اقتباس‌های خانواده آدامز بر عهده داشته بودند. از دیگر کارهای اورتگا می‌توان به فیلم The Babysitter: Killer Queen، فیلم The Fallout و سریال Jurassic World: Camp Cretaceous اشاره کرد. او همچنین اخیرا در فیلم Scream 5 بازی کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده