نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۴

پایان یافتن تولید سریال Ms. Marvel در کشور تایلند

با وجود موج سوم شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در کشور تایلند، مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ms. Marvel طبق برنامه در این کشور انجام شده است.

از ماه آبان گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ms. Marvel (میس مارول) در استودیوی فیلمسازی Trilith در آتلانتا رسما آغاز شد که مدتی پیش شاهد انتشار تصاویر جدید بودیم که از لباس کامل کامالا خان در این سریال پرده برداشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت تولید سریال میس مارول منتشر شده است. ورایتی تایید کرد که مدتی پیش تولید تولید سریال Ms. Marvel از آتلانتا به کشور تایلند منتقل شده و حالا تولید این سریال در کشور تایلند رسما به پایان رسیده است.

درواقع با وجود موج سوم شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در تایلند، تولید سریال Ms. Marvel از اواخر ماه آوریل تا اوایل ماه می (طی ماه اردیبهشت) به کشور تایلند منتقل شده بود. در پی این موج جدید، مشاغل غیر ضروری تعطیل شده بود و همچنین منع رفت‌و‌آمد شبانه در کشور تایلند برقرار بوده است. بااین‌حال، ورایتی عنوان کرد که مارول استودیو به‌لطف پروتکل‌های سختگیرانه برای کووید-۱۹ موفق شده معافیت دریافت کند تا امکان فیلم‌برداری سریال میس مارول در کشور تایلند فراهم شود.

ایمان ولانی در نقش کامالا خان در پشت صحنه تولید سریال Ms. Marvel در آتلانتا

بسته بودن محل تولید، اجباری بودن ماسک و محافظ صورت، آزمایش مکرر تست کرونا، حمل‌و‌نقل جداگانه و سیستم هوای کنترل شده از جمله اقداماتی است که مارول استودیو برای تولید سریال Ms. Marvel در کشور تایلند اتخاذ کرده است. گفته می‌شود که قسمت چهارم و پنجم سریال میس مارول در کشور تایلند فیلم‌برداری شده است. در حال حاضر مشخص نیست که چرا کامالا خان ممکن است به کشور تایلند سفر کند، اما گفته می‌شود که مارول سه کشور را برای تولید در نظر گرفته بود تا در صورت لغو امکان تولید در یک کشور، به سراغ گزینه دیگر برود.

 شرمین عبید چنائی، مستندساز برنده دو جایزه اسکار برای ساخت دو مستند کوتاه Saving Face و A Girl in the River: The Price of Forgiveness، وظیفه کارگردانی این دو قسمت از سریال Ms. Marvel را بر عهده داشته است. عادل ال عربی و بلال فلاح به‌همراه میرا منون وظیفه کارگردانی ۴ قسمت دیگر سریال میس مارول را بر عهده داشته‌اند.  بیشا کی علی به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال Ms. Marvel حضور دارد.

ایمان ولانی، آرامیس نایت، ساغر شیخ، ریش شاه، زنوبیا شروف، موهان کاپور، مت لینتز، یاسمن فلچر، لیث ناکی، آذر اوسمان، تراوینا اسپرینگر، لورل مارسدن و نیمرا بوچا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ms. Marvel حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. سریال میس مارول قرار است در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شود و انتظار می‌رود سریال Ms. Marvel در اواخر سال ۲۰۲۱ از سرویس دیزنی پلاس پخش شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده