نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷

لباس و ظاهر رسمی کامالا خان در تصاویر جدید سریال Ms. Marvel

تصایور جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Ms. Marvel منتشر شده است که در آن شاهد ظاهر و لباس رسمی ایمان ولانی در نقش کامالا خان هستیم.

از ماه آبان گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ms. Marvel (میس مارول) در استودیوی فیلمسازی Trilith در آتلانتا رسما آغاز شد و انتظار می‌رود به‌زودی به پایان برسد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. در این تصاویر که در روز جمعه گرفته شده، شاهد حضور ایمان ولانی، بازیگر نقش کامالا خان هستیم که بالاخره لباس رسمی میس مارول را بر تن کرده و می‌توان یک نگاه کلی به ظاهر او در این تصاویر که شباهت زیادی به نسخه کمیک آن دارد، داشت:

اگرچه اطلاعات زیادی از سریال Ms. Marvel در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که این سریال در ۶ قسمت یک ساعته تولید و در اواخر سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس پخش شود. شخصیت کامالا خان قرار است در فیلم Captain Marvel 2 نیز حضور داشته باشد. سریال Ms. Marvel قرار است براساس کامالا خان، ابرقهرمان مسلمان آمریکایی-پاکستانی تولید و منتشر شود که این شخصیت توسط جی. ویلو ویلسون خلق و در سال ۲۰۱۳ برای اولین‌بار معرفی شده بود. 

ایمان ولانی، آرامیس نایت، ساغر شیخ، ریش شاه، زنوبیا شروف، موهان کاپور، مت لینتز، یاسمن فلچر، لیث ناکی، آذر اوسمان، تراوینا اسپرینگر، لورل مارسدن و نیمرا بوچا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ms. Marvel حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. بیشا کی علی به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال Ms. Marvel حضور دارد و همچنین عادل ال عربی و بلال فلاح، شرمین عبید چنائی و میرا منون وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال میس مارول را بر عهده خواهند داشت


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده