// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۴

ادامه موفقیت مالی انیمه Demon Slayer

انیمه Demon Slayer: Mugen Train، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ باکس آفیس کشور ژاپن است. حالا این اثر به افزایش درآمد خود در آمریکا هم ادامه می‌دهد.

فیلم Demon Slayer: Mugen Train با بیشتر از ۴۲۰ میلیون دلار فروش جهانی تبدیل به پرفروش‌ترین انیمه‌ی سینمایی دنیا در تمام ادوار شده است

با اینکه در نخستین هفته‌ی اکران در آمریکا، فیلم مورتال کمبت موفق به کسب رتبه‌ی اول و فیلم Demon Slayer: Mugen Train موفق به کسب رتبه‌ی دوم جدول فروش هفتگی شد، در هفته‌ی باکس‌آفیسی اخیر دقیقا ماجرا برعکس به نظر می‌رسد. زیرا انیمه Demon Slayer: Mugen Train با بیش از ۶.۴ میلیون دلار فروش هفتگی توانست بالاتر از گودزیلا دربرابر کونگ و مورتال کامبت به رتبه‌ی اول برسد.

چنین اعدادی در حالت عادی معرکه به نظر نمی‌آیند. ولی دوران حکم‌فرمایی ویروس کرونا/کووید 19 بر جهان سینما به پایان نرسیده است و سینماها همچنان مشغول دست‌وپنجه نرم کردن با محدودیت‌های متفاوتی هستند. پس باید دست یافتن اثر به این فروش در آمریکا را تحسین کرد. بالاخره در همین شرایط فیلم Demon Slayer: Mugen Train با رسیدن به مجموع فروش ۳۴.۱ میلیون دلاری در آمریکا شمالی، توانست خود را به رتبه‌ی سوم فهرست «پرفروش‌ترین انیمه‌های سینمایی تاریخ باکس آفیس آمریکا شمالی» برساند. حالا در رتبه‌ی چهارم آن فهرست می‌توان فیلم Dragon Ball: Super Broly با ۳۰ میلیون دلار فروش در آمریکا را مشاهده کرد.

فیلم Mortal Kombat و فیلم Godzilla vs. Kong تا به امروز به ترتیب ۶۶ و ۴۱۵ میلیون دلار فروش جهانی داشته‌اند. در نتیجه به احتمال بسیار زیاد، هیچ‌کدام از آن‌ها موفق به فروش جهانی بیشتر نسبت به فیلم انیمه دیمن اسلیر نمی‌شوند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده