نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵

زمان زیادی تا پایان تولید سریال Loki باقی نمانده است

ویکتوریا آلونزو، معاون اجرایی شرکت مارول اخیراً در گفت‌وگو با کلارین اعلام کرد که تنها چهار تا پنج هفته از فیلم‌برداری سریال Loki باقی مانده است.

سریال Loki (لوکی) یکی از سریال‌هایی است که شرکت مارول برای شبکه‌ی دیزنی پلاس می‌سازد و حوادث بعد از فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) را به نمایش می‌گذارد. فیلم‌برداری این سریال ابرقهرمانی از ژانویه‌ی سال ۲۰۲۰ آغاز شد، اما در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ (۱۴ مارس ۲۰۲۰) بر اثر شیوع ویروس کرونا متوقف شد. تولید سریال Loki با تأخیری نسبتاً طولانی از سپتامبر ۲۰۲۰ (مهر ۱۳۹۹) از سر گرفته شد و تابه‌حال بدون مشکل ادامه داشته است. حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که زمان زیادی تا پایان تولید این سریال باقی نمانده است.

وب‌سایت کلارین اخیراً گفت‌وگویی با ویکتوریا آلونزو، معاون اجرایی شرکت مارول داشت و خواستار ارائه‌ی اطلاعاتی از سریال‌های در دست تولید آن‌ها برای شبکه‌ی دیزنی پلاس شد. آلونزو با تأیید اتمام تولید سریال The Falcon and The Winter Soldier (فالکون و سرباز زمستان) اظهار داشت که کار تولید سریال WandaVision (وانداویژن) «خیلی خیلی خیلی به پایان نزدیک شده» و تنها «چهار تا پنج هفته» از فیلم‌برداری سریال Loki باقی مانده است. براین‌اساس می‌توان اظهار امیدواری کرد که سریال «لوکی» طبق برنامه در سال ۲۰۲۱ از شبکه‌ی دیزنی پلاس به نمایش در می‌آید.

معاون اجرایی شرکت مارول در این گفت‌وگو هیچ اشاره‌ای به انیمیشن سریالی ?...What If (چه می‌شود اگر …؟) نکرد و نمی‌دانیم که این سریال آنتولوژی در چه مرحله‌ای از تولید به سر می‌برد. تام هیدلستون باری دیگر برای ایفای نقش لوکی در سریال Loki باز می‌گردد و سوفیا دی مارتینو، اوون ویلسون، گوگو امبتا-را و ساشا لین در نقش‌های نامعلوم دیگری ظاهر می‌شوند. کیت هرون سکان هدایت هر ۶ قسمت این سریال را در دست دارد و مایکل والدرون به‌عنوان نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند. این سریال به حوادث بعد از فیلم Avengers: Endgame می‌پردازد که در آن لوکی از تسراکت یا مکعب کیهانی برای سفر در زمان و تغییر تاریخ بشریت استفاده می‌کند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده