نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵

پوسترهای تازه The Haunting of Bly Manor از نام اپیزودهای سریال پرده برمی‌دارد

شبکه‌ی نتفلیکس پوسترهای جدیدی را از سریال The Haunting of Bly Manor منتشر کرد که نام اپیزودهای آن را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس پوسترهای جدیدی را از سریال آنتولوژی دلهره‌آور The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی عمارت بلای) منتشر کرده است. نام اپیزودهای فصل دوم سریال The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه‌ی هیل) روی هر یک از پوسترهای تازه نقش بسته است و تنها هشتمین پوستر به‌جای نام اپیزود دارای فضاهای خالی است که باید آن را رمزگشایی کرد. این سریال ترسناک برای پخش در تاریخ ۱۸ مهر ۱۳۹۹ (۹ اکتبر ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است و شما می‌توانید در ادامه پوسترهای تازه‌ی آن را مشاهده کنید.

پوستر اولین قسمت سریال The Haunting of Bly Manor با نام یک مکان خوب بزرگ

سریال The Haunting of Bly Manor با الهام از رمان The Turn of the Screw (دشوارتر شدن اوضاع) نوشته‌ی هنری جیمز ساخته شده است که تقریباً تمام وقایع آن در عمارتی دورافتاده در حومه‌ی شهر رخ می‌دهند. این رمان در مورد دو یتیم کم سن‌وسال است که دایه‌ی جوانی از آن‌ها نگه‌داری می‌کند و بیشتر داستان از زبان او روایت می‌شود. مایک فلنگن برای تولید فصل دوم به‌سراغ دیگر آثار هنری جیمز نیز رفته است که باعث تمایز آن با سایر آثار اقتباس‌شده از رمان «دشوارتر شدن اوضاع» می‌شود. این کارگردان و تدوین‌گر آمریکایی در این‌باره می‌گوید که «رمان The Turn of the Screw بخش اصلی داستان را شکل می‌دهد، اما دو رمان The Jolly Corner (بیغوله‌ی شاد) و The Romance of Certain Old Clothes (داستان عاشقانه‌ی لباس کهنه) و البته بسیاری از آثار ترسناک و شگفت‌انگیز هنری جیمز که تابه‌حال شاهد اقتباس سینمایی و تلویزیونی آن‌ها نبودیم، برای تولید این فصل مورد توجه ما بوده است».

ویکتوریا پدرتی، بازیگر سریال You (تو)، الیور جکسون-کوهن، بازیگر فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی)، هنری توماس، بازیگر فیلم E.T. the Extra Terrestrial (ئی.تی. موجود فرازمینی)، کاترین پارکر، بازیگر سریال Absentia (غیابی)، تنیا میلر، بازیگر سریال Years and Years (سالیان سال)، راحول کولی، بازیگر سریال iZombie (آی‌زامبی)، امیلی ایو، بنجامین اینزورث و امیلی اسمیت، بازیگر سریال EastEnders (پایین‌شهری‌ها) در سریال The Haunting of Bly Manor به ایفای نقش می‌پردازند. در این فصل ویکتوریا پدرتی نقش دنی کلیتون، دایه‌ی دو کودک استثنایی وین‌گریو را ایفا می‌کند و الیور جکسون-کوهن در نقش پیتر کوئنت، یک جوان جذاب ظاهر می‌شود که زندگی را برای ساکنان عمارت بلای دشوار کرده است. بنجامین اینزورث و امیلی اسمیت نیز در نقش مایلز و فلورا، کودکان رمان «دشوارتر شدن اوضاع» قرار می‌گیرند و تنیا میلر، امیلی ایو و راحول کولی سایر نقش‌های اصلی این فصل را بازی می‌کنند.

سریال «تسخیرشدگی خانه‌ی هیل» یک بازسازی مُدرن از رمانی با همین نام اثر شرلی هاردی جکسن به‌حساب می‌آید و داستان برادر و خواهری را روایت می‌کند که در خانه‌ای تسخیرشده رشد می‌کنند. آن‌ها پس از مواجهه با حوادث ترسناک نزد پدر و مادرشان می‌رفتند و ماجرا را برایشان شرح می‌دادند، اما والدین‌شان این مسائل را زاییده‌ی ذهن آن‌ها می‌دانستند. زمانی‌که مادر خانواده تسخیر می‌شود، پدر خانواده به‌همراه بچه‌ها مجبور به ترک آن عمارت می‌شوند. اکنون پس از گذشت سه دهه از آن ماجرا، فرزندان خانواده هنوز با آن حوادث رعب‌انگیز دست‌وپنجه نرم می‌کنند و باید با گذشته‌ی شوم خود روبه‌رو شوند. مایک فلنگن، خالق، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال «تسخیرشدگی خانه‌ی هیل» بود که اثری پیچیده و خانوادگی با داستانی هیجان‌انگیز و ترسناک توصیف می‌شود. ترور میسی، جاستین فالوی و دریل فرانک نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی و مریدت آوریل به‌عنوان شورانر سریال فعالیت داشتند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده