نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۸

تاریخ انتشار سریال Emily in Paris با بازی لیلی کالینز اعلام شد؛ انتشار اولین تریلر

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تریلر تاریخ انتشار سریال Emily in Paris با بازی لیلی کالینز را اعلام کرد که قرار است ماه آینده از این سرویس استریم منتشر شود.

ماه تیر امسال بود که شبکه نت فلیکس اعلام کرد حق پخش سریال Emily in Paris (امیلی در پاریس) را از شبکه پارامونت خریداری کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار این سریال کمدی اعلام شده است. نتفلیکس با انتشار یک تریلر اعلام کرد که سریال Emily in Paris در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. لیلی کالینز، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه گلدن گلوب برای بازی در فیلم Rules Don't Apply (قوانین صدق نمی‌کنند)، نقش شخصیت امیلی را بر عهده دارد و وظیفه ساخت سریال Emily in Paris بر عهده دارن استار، سازنده سریال Younger (جوان‌تر)، بوده است.

علاوه‌بر کالینز، اشلی پارک، فیلیپان لروآ-بولیو، لوکاس براوو، ساموئل آرنولد، کمیل رزات، برونو گوئری، کیت والش و ویلیام آبادی، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Emily In Paris حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در اولین تریلر سریال امیلی در پاریس شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات آن هستیم و تمرکز آن روی زندگی جدید امیلی در شهر پاریس خواهد بود که این موضوع شامل زندگی کاری و حتی شخصی وی خواهد شد و شما در ادامه می‌توانید اولین پوستر سریال Emily In Paris را در اینجا مشاهده و اولین تریلر این سریال کمدی را در یوتیوب تماشا کنید.

لیلی کالینز با قهوه و دسته گل در خیابان‌های شهر پاریس در در سریال Emily In Paris

سریال Emily In Paris داستان زنی آمریکایی در دهه بیست زندگی‌اش را دنبال می‌کند که با یک فرصت شغلی غیر منتظره از آمریکا به پاریس نقل مکان می‌کند که درواقع شغل رویایی او نیز است و حال در یک شرکت بازاریابی لوکس فرانسوی مشغول به فعالیت شده و امیلی وظیفه دارد تا استراتژی رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را از ابتدا ایجاد کند. زندگی جدید امیلی در پاریس با ماجراجویی‌ها و چالش‌های شگفت‌آوری همراه می‌شود که این چالش‌ها شامل شکل گرفتن دوستی‌های جدید، محیط کاری و روابط جدید خواهد شد.

سریال Emily In Paris در ۱۰ قسمت تولید شده است. کالینز پیش از این در فیلم Okja (اوکجا) با نتفلیکس همکاری کرده بود و امسال در همکاری دیگرش با Netflix در فیلم Mank (منک) به کارگردانی دیوید فینچر نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است که این فیلم قرار است در پاییز امسال از نتفلیکس منتشر شود.


منبع Slanted
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده