نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

سریال Emily in Paris با بازی لیلی کالینز از نتفلیکس منتشر خواهد شد

سریال Emily in Paris با بازی لیلی کالینز که پیش از این قرار بود از شبکه پارامونت منتشر شود، حالا به شبکه نتفلیکس نقل مکان کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Emily in Paris (امیلی در پاریس) دیگر قرار نیست از شبکه پارامونت پخش شود و خانه جدیدی پیدا کرده است. شبکه نت فلیکس اعلام کرد که حق پخش این سریال کمدی درام را خریداری کرده است و این سریال کمدی که در ۱۰ قسمت تولید شده، در پاییز امسال از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. لیلی کالینز، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه گلدن گلوب برای بازی در فیلم Rules Don't Apply (قوانین صدق نمی‌کنند)، نقش شخصیت امیلی را بر عهده دارد و وظیفه ساخت سریال Emily in Paris بر عهده دارن استار، سازنده سریال Younger (جوان‌تر)، بوده است.

کالینز در بیانیه منتشر شده گفت: «من و MTV Studios نمی‌توانستیم خانه و شبکه‌ای بهتر و مناسب‌تر از نتفلیکس برای سریال Emily In Paris تصور کنیم. با دسترسی بین‌المللی که آن‌ها دارند، ما بسیار هیجان زده هستیم که قرار است داستان‌های امیلی را با مردم سراسر جهان به اشتراک بگذاریم.» علاوه‌بر کالینز، اشلی پارک، فیلیپان لروآ-بولیو، لوکاس براوو، ساموئل آرنولد، کمیل رزات، برونو گوئری، کیت والش و ویلیام آبادی، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Emily In Paris حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Lily Collins

سریال Emily In Paris داستان زنی آمریکایی در دهه بیست زندگی‌اش را دنبال می‌کند که با یک فرصت شغلی غیر منتظره از آمریکا به پاریس نقل مکان می‌کند که درواقع شغل رویایی او نیز است و حال در یک شرکت بازاریابی لوکس فرانسوی مشغول به فعالیت شده و امیلی وظیفه دارد تا استراتژی رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را از ابتدا ایجاد کند. زندگی جدید امیلی در پاریس با ماجراجویی‌ها و چالش‌های شگفت‌آوری همراه می‌شود که این چالش‌ها شامل شکل گرفتن دوستی‌های جدید، محیط کاری و روابط جدید خواهد شد.

همچنین نتفلیکس اولین تصاویر رسمی سریال Emily in Paris را نیز منتشر کرده که در این لینک می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید. در طی سال‌های اخیر شاهد حضور کالینز در آثاری چون فیلم The Blind Side (نقطه کور)، فیلم Okja (اوکجا)، فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile (فوق‌العاده شرور، به طرز وحشتناکی شیطانی و پست)، فیلم Tolkien (تالکین)، سریال The Last Tycoon و سریال Les Misérables (بینوایان) بوده‌ایم و فیلم Mank (منک)، فیلم بعدی خواهد بود که کالینز در آن نقش آفرینی کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده