نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

اولین تصاویر انیمیشن Carmen Sandiego منتشر شد؛ اعلام تاریخ انتشار این سریال

شبکه نتفلیکس با انتشار اولین تصاویر از انیمیشن Carmen Sandiego تاریخ انتشار آن را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس تاریخ انتشار انیمیشن Carmen Sandiego (کارمن سندیگو) را تایید و اعلام کرده است. به گفته Netflix این انیمیشن سریالی قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی امسال) از این شبکه استریم منتشر شود. فصل اول این سریال قرار است دارای ۱۰ قسمت باشد و در حال حاضر ساخت فصل دوم سریال Carmen Sandiego نیز تایید شده است که مانند فصل اول، دارای ۱۰ قسمت خواهد بود. علاوه بر این، مجله انترتینمنت ویکلی اولین تصاویر رسمی سریال Carmen Sandiego را منتشر کرده است که در این تصاویر شاهد حضور کارمن سندیگو و دیگر شخصیت‌های اصلی این مجموعه انیمشنی هستیم. همچنین نتفلیکس اولین پوستر این سریال را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر به‌همراه اولین تصاویر رسمی این مجموعه انیمیشنی را مشاهده کنید:

انیمیشن Carmen Sandiego براساس یک بازی ویدیویی آموزشی به‌نام Where in the World Is Carmen Sandiego که در دهه هشتاد میلادی منتشر شد، تولید شده است. همچنین پیش از این یک سریال انیمیشنی براساس شخصیت کارمن سندیگو توسط فاکس کیدز تولید و در بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۹ از این شبکه منتشر شد. جینا رادریگز، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Annihilation (نابودی)، فیلم Deepwater Horizon (دیپ‌واتر هورایزن) و انیمیشن Ferdinand (فردیناند)، صداپیشگی شخصیت کارمن سندیگو را در سریال Carmen Sandiego بر عهده دارد. 

فین ولفهارد، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، دیگر بازیگری است که صداپیشگی شخصیت‌های اصلی انیمیشن Carmen Sandiego را بر عهده دارد. علاوه بر این سریال، یک فیلم لایو اکشن براساس این مجموعه نیز در دست ساخت است که جینا رادریگز قرار است نقش شخصیت کارمن سندیگو را نیز در فیلم این مجموعه نیز بر عهده داشته باشد. با این حال، اطلاعات بیشتری از فیلم Carmen Sandiego در دسترس نیست.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده