نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

جرمی لتچام مارول استودیو را به مقصد فاکس قرن بیستم ترک کرد

مارول استودیو اعلام کرد که جرمی لتچام این کمپانی را به مقصد کمپانی فاکس قرن بیستم ترک کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از قدیمی‌ترین اعضای کمپانی مارول استودیو، این کمپانی را به مقصد یک کمپانی دیگر ترک کرده است. جرمی لتچام، از تهیه کنندگان و مدیران برجسته و مهم کمپانی مارول استودیو، این کمپانی را به مقصد کمپانی فاکس قرن بیستم ترک کرد. او از تابستان امسال کار خود را در فاکس قرن بیستم آغاز کرده و به حدود یک دهه فعالیتش در مارول پایان داده است. لتچام پیش از این در یک پادکست در مورد اولین آشنایی خود با کوین فایگی توضیح داد. او در این پادکست گفت که در آن زمان که هنوز مارول توسط کمپانی والت دیزنی خریداری نشده بود، با فایگی دستیار دیوید میسل، رئیس آن زمان مارول استودیو بود که آشنا شد و همکاری خود را با وی آغاز کرد.

لتچام طی سال‌های گذشته از مدیریت بخش ویرایش داستان فیلم‌های مارول استودیو به دستیار تهیه کننده،‌ تهیه کننده اجرایی و در نهایت مدیر ارشد اجرایی مارول استودیو ارتقا شغلی پیدا کرد. او در طول همان پادکست گفت که در هر تابستان او به همراه‌ فایگی، استفان بروسارد و کریگ کایل یک خانه را در کالیفرنیا اجاره و در طی اقامت آن‌ها در این خانه در مورد آینده دنیای سینمایی مارول بحث و گفتگو می‌کردند. با توجه به سابقه لتچام در مارول استودیو، انتظار می‌رود که او مدیریت پروژ‌ه‌های مارولی کمپانی فاکس قرن بیستم را بر عهده بگیرد و حتی ممکن است شاهد گسترش همکاری این دو کمپانی باشیم.

با این حال، وب‌سایت TheWrap ادعا می‌کند لتچام قرار است روی پروژ‌ه‌های جدید و اصلی کمپانی فاکس قرن بیستم نظارت کند، اما هنوز زمان آغاز به کار و محل فعالیت او در این کمپانی رسما تایید و اعلام نشده است. اگر او مسئولیت و مدیریت بخش فیلم‌های چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) و مردان ایکس (X-Men) را بر عهده گرفته باشد، تاثیر او روی فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فونیکس) به کارگردانی سیمون کینبرگ، می‌تواند جالب باشد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده