نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

احتمال انتشار ریبوت فیلم Hellboy توسط کمپانی لاینزگیت

کمپانی لاینزگیت احتمالا مسئولیت انتشار ریبوت فیلم هل بوی (Hellboy) را بر عهده خواهد گرفت.

در اردیبهشت امسال اعلام شد که بازسازی فیلم Hellboy با نام هل‌بوی: پیدایش ملکه خونین (Hellboy: Rise of the Blood Queen)، در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که این فیلم خانه و ناشر جدید خود را پیدا کرده است. طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، کمپانی لاینزگیت در حال مذاکره جدی برای دریافت حق انتشار و پخش این فیلم است. گفته می‌شود که فیلمبرداری و تولید فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen از ماه سپتامبر امسال (شهریور-مهر) آغاز خواهد شد.

دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things، نقش پسر جهنمی را در فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen بازی خواهد کرد. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده نیل مارشال، کارگردان باتجربه فیلم نزول (The Descent) و دو قسمت سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، خواهد بود. پیش از این، ران پرلمن در دو فیلم Hellboy محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم هل‌بوی ۲: ارتش طلایی‌ (Hellboy II: The Golden Army) محصول سال ۲۰۰۸، عهده‌دار نقش پسر جهنمی بود و گیلرمو دل تورو نیز به عنوان کارگردان و نویسنده حضور داشت.

Hellboy

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen بر عهده اندرو کازبی و کریستوفر گولدن خواهد بود و میگنولا نیز در تیم نویسندگان این فیلم حضور خواهد داشت و در نوشتن فیلمنامه فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen کمک خواهد کرد. پیش از این، هاربر در یک مصاحبه گفته بود که فیلم جدید Hellboy نسبت به دو فیلم قبلی آن لحن تاریک‌تری خواهد داشت و شاهد حضور شخصیت‌های بیشتری در این فیلم خواهیم بود و تمرکز فیلم تنها روی شخصیت پسر جهنمی نیست.

شخصیت هل‌بوی اولین بار در سال ۱۹۹۳ معرفی شد. علاوه بر دو فیلم سینمایی، این شخصیت در انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی مختلفی نیز حضور داشته است. کمپانی Dark Horse Comics مسئولیت انتشار کامیک‌های Hellboy را بر عهده دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده