نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

بازسازی Hellboy در دست ساخت است

طبق خبرهای منتشر شده، بازسازی فیلم هل‌بوی (Hellboy) با حضور بازیگر سریال Stranger Things در دست ساخت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است فیلم جدیدی از مجموعه Hellboy ساخته شود، اما تغییرات عمده‌ای در آن داده خواهد شد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی فیلمسازی میلنیوم در حال مذاکره با بازیگر اصلی و کارگردان فیلم جدید این مجموعه است. طبق شایعات منتشر شده، دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things، گزینه اصلی این کمپانی برای بازی در نقش پسر جهنمی است. علاوه بر این، نیل مارشال، کارگردان با تجربه فیلم نزول (The Descent) و دو قسمت سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، در حال مذاکره با این کمپانی برای کارگردانی بازسازی فیلم Hellboy است.

Stranger Things

مایک میگنولا، خالق مجموعه Hellboy این خبر را تایید کرد و جزئیات بیشتری از فیلم جدید این مجموعه را در فیسبوک شخصی خود به اشتراک گذاشت. او اعلام کرد که فیلم جدید این مجموعه با درجه سنی بزرگسال (R) ساخته خواهد شد. ‌هل‌بوی: پیدایش ملکه خونین (Hellboy: Rise of the Blood Queen)، نام فیلم جدید مجموعه Hellboy است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده اندرو کازبی و کریستوفر گولدن خواهد بود و میگنولا نیز در تیم نویسندگان این فیلم حضور خواهد داشت و در نوشتن فیلمنامه فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen کمک خواهد کرد.

Neil Marshall

ران پرلمن در دو فیلم Hellboy محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم هل‌بوی ۲: ارتش طلایی‌ (Hellboy II: The Golden Army) محصول سال ۲۰۰۸، عهده‌دار نقش پسر جهنمی بود و گیلرمو دل تورو نیز به عنوان کارگردان و نویسنده حضور داشت. با این حال، طبق خبر جدید منتشر شده، این دو نفر هیچ دخالتی در ساخت فیلم جدید مجموعه Hellboy ندارند. اسفند سال گذشته، دل تورو گفت که پس از صحبت با میگنولا و پرلمن تصمیم گرفت که فیلم هل بوی ۳ (Hellboy 3) را کارگردانی نکند و اعلام کرد که این فیلم هرگز ساخته نخواهد شددل تورو در سال ۲۰۱۵ توضیح داد که بودجه بخشی از مشکلات ساخته نشدن فیلم Hellboy 3 است. او در جریان یک پرسش و پاسخ در بین منتقدان تلویزیونی، گفت:

واقعیت این است که این فیلم نیاز به بودجه‌ای در حدود ۱۲۰ میلیون دلار دارد و هیچکس حاضر نیست که این مبلغ را پرداخت کند. این پروژه کمی فراتر از یک پروژه کیک‌استارتری است. ما نیاز به بودجه بزرگی داریم تا بتوانیم سه گانه را تکمیل کنیم، اما من در صنعت سینما کسی را نمی‌بینم که از این ایده حمایت کند.

شخصیت هل‌بوی اولین بار در سال ۱۹۹۳ معرفی شد. علاوه بر دو فیلم سینمایی، این شخصیت در انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی مختلفی نیز حضور داشته است. کمپانی Dark Horse Comics مسئولیت انتشار کامیک‌های Hellboy را بر عهده دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده