// چهار شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۳

بازی RollerCoaster Tycoon 3 احتمالا برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بازی دوست‌داشتنی و قدیمی شبیه‌ساز شهربازی یعنی RollerCoaster Tycoon 3 احتمال دارد برای نینتندو سوییچ منتشر شود.

جامعه‌ی بازیکنان پلتفرم پی‌سی سال‌های بسیار طولانی است که ساخته‌ی استودیو‌ی Frontier Developments یعنی RollerCoaster Tycoon 3 را با عشق و علاقه‌ی بسیار بازی می‌کنند. این بازی در سبک شبیه‌ساز ساخت‌و‌سازِ شهربازی است و برای اولین‌بار در اکتبر ۲۰۰۴ (آبان ۱۳۸۳) برای پلتفرم‌های پی‌سی و مک منتشر شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، احتمال دارد که این شبیه‌ساز محبوب، به‎‌زودی برای نینتندو سوییچ نیز منتشر شود که مانند بسیاری از بازی‌های قدیمی‌تر، برای انتشار روی کنسول دستی نینتندو ایده‌آل به‌نظر می‌رسد.

اگرچه بازی هنوز به‌صورت رسمی برای کنسول سوییچ معرفی نشده، نسخه‌ی کامل بازی با نام RollerCoaster Tycoon 3: Complete Edition از تاریخ اول سپتامبر (۱۱ شهریور) در پایگاه داده‌ی‌ سایت فروشگاه آنلاین رسمی نینتندو (eShop) موجود شده است (طبق حساب توییتر @NWPlayer123). چون این اطلاعات از درون سایت نینتندو فاش شده، برخلاف افشای بازی‌ها در سایت‌های خرده‌فروشی یا موارد مشابه، احتمال انتشار این بازی را روی سوییچ قوت می‌بخشد.

به‌احتمال زیاد، معرفی رسمی از بازی به‌زودی توسط نینتندو انجام می‌شود.

توییت کاربر توییتر، NWPlayer123، در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور):

«اطلاعات بازی RollerCoaster Tycoon 3: Complete Edition فاش شده است که این بازی هنوز معرفی نشده، ولی در سایت نینتندو دیده شده است.»

افشای RollerCoaster Tycoon 3 برای نینتندو سوییچ

بازی دیگری از استودیو‌ی Frontier Developments نیز برای کنسول سوییچ درراه است. بازی Jurassic World Evolution در ماه نوامبر (آبان-آذر ۹۹) برای این پلتفرم منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی چیست؟


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده