// یکشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۶

نینتندو چند تریلر ژاپنی زیبا از بازی Super Mario 3D All Stars را پخش کرد

یکی از اخبار بازی مهم منتشرشده از سوی نینتندو در روزهای اخیر را می‌شود تایید عرضه‌ی کالکشن سری بازی Super Mario 3D All Stars برای کنسول سوییچ دانست. به همین مناسبت شرکت ژاپنی ۴ تبلیغ جدید از بازی پخش کرد.

سال‌روز ۳۵سالگی مجموعه بازی ماریو برای طرفداران آن جذاب‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. زیرا نینتندو می‌خواهد چندین و چند نسخه از این سری بازی شلوغ را به کنسول سوییچ بیاورد. در این بین هم بدون شک برای بسیاری از طرفداران مهم‌ترین محصول حاضر بین همه‌ی آثار رونمایی‌شده، کالکشن بازی Super Mario 3D All Stars است که عملا شامل سه بازی Super Mario Sunshine، «سوپر ماریو 64» و Super Mario Galaxy می‌شود.

بازی Super Mario 3D All Stars در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) به‌صورت انحصاری روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و به شکلی عجیب، تنها تا تاریخ ۳۱ مارچ ۲۰۲۱ (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) می‌توان آن را خریداری کرد. به همین خاطر فعلا تمرکز تبلیغاتی شرکت ژاپنی روی آن قرار دارد و عجیب نیست که ناگهان چهار تریلر لایو اکشن تازه و دل‌گرم‌کننده برای آن پخش می‌شود. همه‌ی این تبلیغات نیز انگار بیشتر از هر مورد دیگر، به خاطرات عده‌ی زیادی از انسان‌ها با این بازی‌ها می‌پردازند؛ آثاری که حالا برای اولین‌بار توسط گیمرهای کم سن‌وسال‌تر تجربه می‌شوند و همزمان حکم خاطره‌بازی احساسی برای بازیکنان بزرگ‌سال و علاقه‌مند به سری «ماریو» را دارند.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

در این کالکشن جدید هر سه بازی موجود در حالت دستی با رزولوشن 720P اجرا می‌شود. اما برخلاف «سوپر ماریو 64» که در حالت متصل‌شده به داک کنسول هم روی رزولوشن 720P باقی می‌ماند، خوش‌بختانه بازی Super Mario Galaxy و بازی Super Mario Sunshine وقتی نینتندو سوییچ روی صفحه‌ی نمایش خارجی خروجی بدهد، دارای رزولوشن 1080P هستند. همچنین لازم به ذکر است برخلاف گذشته، «سوپر ماریو گلکسی» و «سوپر ماریو سان‌شاین» با نصبت تصویری ۱۶ به ۹ اجرا می‌شوند.

نینتندو از قابلیت‌های کنترلر جوی‌کان برای پر کردن جای خالی دسته‌ی کنسول Wii هنگام تجربه‌ی بازی Super Mario 64 بهره می‌برد. راستی تمامی آهنگ‌های حاضر در این سه بازی هم داخل کالکشن جدید معرفی‌شده قرار دارند تا بشود با گوش سپردن به آن‌ها، در نوستالژی دست‌وپا زد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده