نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۴

بازی Riders Republic در مراسم Ubisoft Forward رونمایی شد

یوبیسافت در جریان مراسم فروارد امشب، از یک آی‌پی جدید به اسم Riders Republic رونمایی کرد که یک تجربه اجتماعی با محوریت ورزش‌های مختلف است.

آخرین نمایش یوبیسافت در جریان مراسم فروارد امشب، رونمایی از یک آی‌پی جدید به اسم Riders Republic بود. اگر به ورزش‌هایی مثل موتورسواری، اسکیت برد، پرواز با چتر و کلا فعالیت‌های اکستریم این مدلی علاقه داشته باشید، Riders Republic نظرتان را جلب خواهد کرد. 

به‌گفته سازندگان، در این بازی شما می‌توانید همزمان با بازیکنان دیگری به شکل آنلاین در محیط‌های مختلفی از جنگل گرفته تا مناطق کوهستانی با وسایل متفاوتی به رقابت بپردازید و ضمن تلاش برای کسب پیروزی، مهارت خودتان را در حرکات نمایشی هم به‌رخ بکشید. یوبیسافت دو تریلر برای بازی منتشر کرده که اولی، تریلر رونمایی آن است و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اما تریلر دوم و مفصل‌تر بازی، به جزییات گیم‌پلی آن می‌پردازد و صحنه‌هایی از هدایت تجهیزات مختلف را می‌توان در آن تماشا کرد. همچنین در پایان تریلر، شاهد اعلام تاریخ انتشار بازی هم هستیم که بر این اساس، Riders Republic قرار است ۲۵ فوریه ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر شود. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده