// دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۳

شایعه: Halo Infinite به عنوان انحصاری نسل بعد عرضه می‌شود

یکی از اینسایدرهای معتبر ResetEra به نام Sponger اعلام کرده که بازی Halo Infinite احتمال دارد برای ایکس‌باکس وان عرضه نشود و یک انحصاری نسل بعد باشد.

تأخیر بازی Halo Infinite را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین تصمیم‌های مایکروسافت و استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، به‌ترتیب ناشر و سازنده هیلو اینفینیت، دانست؛ زیرا اینفینیت قرار بود در قالب بازی روز عرضه ایکس ‌باکس سری ایکس و همچنین یک بازی انحصاری میان نسلی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از اینسایدرهای بازی‌های ویدیویی به نام Sponger در سایت ResetEra ادعاهای خود را در مورد وضعیت توسعه Halo Infinite منتشر کرده است. Sponger را می‌توان یکی از اینسایدرهای معتبر سایت ResetEra دانست که توسط مدیرهای این سایت به رسمیت شناخته می‌شود و تابه‌امروز اطلاعات درستی را از بازی‌های مختلف فاش کرده است. وی مدعی شده که مایکروسافت در عرضه Halo Infinite، دست به تغییرات بزرگی خواهد زد. 

به‌عبارتی احتمال دارد این بازی اول شخص تیراندازی از یک انحصاری میان نسلی، به انحصاری کامل نسل بعد تبدیل شود و در اختیار کاربران ایکس ‌باکس وان قرار نگیرد. به‌نظر می‌رسد استودیو ۳۴۳ اینداستریز به‌خاطر رزولوشن و ساختار ایکس‌باکس وان، با مشکلات مختلفی روبه‌رو شده است و هیلو اینفینیت، حتی به رزولوشن 900p هم دست پیدا نکرده است. به بیان دیگر ۳۴۳ اینداستریز هدفش ارائه بازی با رزولوشن 1080p بوده است، اما تغییراتی که روی بازی اعمال کرده‌اند، با سخت‌افزار نسل هشتم مایکروسافت هم‌خوانی نداشته و حتی کیفیتی پایین‌تر از دمو بازی روی پی سی، دارد. 

باتوجه‌به ادعاهای Sponger، تیم سازنده سعی دارد تغییراتی را روی موتور گرافیکی، نحوه پردازش پردازنده و سایر بخش‌های نسخه ایکس‌باکس وان هیلو اینفینیت اعمال کند تا مشکلات ذکر شده رفع شوند. نکته‌ی جالب صحبت‌های اسپانجر، این است که مایکروسافت و ۳۴۳ اینداستریز متقاعد شده‌اند که اینفینیت باید «بهترین هیلو تمام دوران باشد» ازاین‌رو احتمال تاخیرهای بیشتر وجود دارد و برای تبدیل شدن به بهترین Halo، دست به فداکاری‌های لازم خواهند زد.

تمامی این گفته‌ها در حالی است که مایکروسافت در گذشته اعلام کرده بود که تمامی انحصاری Xbox Series X که تا یک الی دو سال ابتدایی نسل نهم عرضه می‌شوند، در اختیار کاربران نسل هشتم هم قرار می‌گیرد. این در حالی است که در رویداد نمایش بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس، شاهد نمایش بازی‌هایی نظیر Fable، Avowed، Forza Motorsport 8 و State of Decay 3 بودیم که تنها برای کاربران نسل نهم عرضه می‌شود و به‌نحوی بیانیه قبلی خود را نقض کردند. 

ازاین‌رو Halo Infinite به‌نظر می‌رسد تنها بازی نسل بعد است که برای ایکس‌باکس وان هم عرضه می‌شود و اگر این ادعاها صحت داشته باشند، امکان دارد شاهد اعتراضات کاربران باشیم. البته این اتفاق امکان دارد باعث بهتر شدن بازی شود و سازنده‌ها بتوانند با خیال راحت، روی نسخه نسل بعد کار کنند و کیفیتی را ارائه دهند که درخور نام هیلو است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده