نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

نال در کمیک Web of Venom: Empyre's End به دنبال انتقام است

در تصویری که از جلد کتاب کمیک Web of Venom: Empyre's End منتشر شده، ما شاهد این هستیم که نال، خدای سیمبیوت‌ها، در حال به‌دست آوردن تاج و تخت خودش است.

نال، خدای سیمبیوت‌ها، قرار است که در رویداد تک قسمتی شرکت مارول که در ماه اکتبر منتشر می‌شود، برای به‌دست آوردن تاج و تخت قانونی خودش، دوباره در دنیای کمیکی ظاهر شود. این کتاب کمیک تک قسمتی، ارتباط مستقیمی با رویداد بسیار بزرگ بعدی مارول یعنی King in Black دارد. داستان شماره اول کتاب کمیک Web of Venom: Empyre's End توسط کلی مک‌لئود چپمن نوشته و تصاویر آن هم توسط هنرمندی به نام گویو ویلانووا طراحی شده است. ما در این رویداد قرار است شاهد این باشیم که دشمن ونوم یعنی نال به زمین می‌آید تا آن را فتح کند. قاعدتا همین هدف هم باعث می‌شود که او به‌صورت مستقیم در مقابل ابرقهرمانان دنیای مارول قرار بگیرد.

تصویر جلدی که فیلیپ تن برای قسمت اول کتاب کمیک Web of Venom: Empyre's End طراحی کرده، شامل نال است که با چهره‌ای پیروز‌مندانه در میان ماجرا ایستاده است. او در این تصویر دست راست خود را به سمت آسمان برده است؛ دستی که از کف آن، انرژی قرمز و بسیار زیادی ساطع شده است. اگر به پشت نال توجه کنید، قهرمانان مختلفی مانند گامورا را می‌بینید که در یک نبرد بسیار سخت و شدیدی در مقابل دشمنان ناشناخته‌ای قرار دارند. از آنجایی که این کتاب کمیک تک قسمتی عبارت Empyre's End را در انتهای خود دارد، می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که این خط داستانی به‌صورت مستقیم بعد از شکست Empyre آغاز می‌شود.

نال در حال انتقال انرژی قرمز رنگ توسط دستانش

Empyre هم یکی دیگر از رویدادهای بزرگ مارول محسوب می‌شود که در آن ما شاهد متحد شدن اعضای تیم انتقام جویان و همچنین گروه چهار شگفت‌انگیز هستیم. آن‌ها قرار است در مقابل اتحاد دو نژاد کری و اسکرال بایستند و آن‌ها را شکست دهند؛ زیرا این دو نژاد هم در تلاش برای تسخیر و فتح سیاره زمین هستند. بااین‌حال، در قسمت اول این سری کتاب کمیک ما شاهد این بودیم که شرورهای واقعی و اصلی رویداد Empyre، بیگانه‌هایی با شکل گیاه هستند که با نام کوتاهی شناخته می‌شوند. به نظر می‌رسد که رویداد King in Black جانشین و به‌نوعی ادامه مجموعه Absolute Carnage است.

در خط داستانی رویداد Absolute Carnage، ادی براک و ونوم، نال را از زندان کیهانی خود آزاد کردند. به همین ترتیب هم این شرور بزرگ هدف خود را سیاره زمین قرار داده تا به آن بیاید و انتقام خود را بگیرد. در شماره‌های اخیر مجموعه ونوم، بحث خط داستانی Venom Island به میان آمده بود. در این خط داستانی، ادی براک به سراغ اعضای تیم انتقام جویان رفته بود و از آن‌ها درخواست کمک کند. در آخر در مقابل قدرتمندترین قهرمانان زمین اعتراف کرد که نال در حال آمدن به سمت آن‌ها و سیاره زمین است. کتاب کمیک Spider-Man/Venom که شرکت مارول برای روز ۲۲ ژوئیه (۱ مرداد) در نظر گرفته، به‌صورت تئوریکی قرار است قدم‌های اولیه به سمت این رویداد جدید مارولی و بلاک باستری را بردارد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده