نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

زکری کینتو و کاری پیتون به جمع صداپیشگان انیمیشن Invincible اضافه شدند

انیمیشن Invincible براساس کمیکی به همین نام اثر رابرت کرکمن در دست ساخت است و اکنون حضور دو صداپیشه دیگر نیز در این انیمیشن تایید شده است.

ماه خرداد ۹۷ بود که آمازون از ساخت سریال انیمیشنی براساس کامیک Invincible (شکست‌ناپذیر) خبر داد. فصل اول این انیمیشن سریالی قرار است در ۸ قسمت یک ساعته تولید و منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور صداپیشگان بیشتری در این پروژه تایید و اعلام شده است. در حاشیه پنل مجازی Skybound Xpo تایید شد که زکری کینتو، بازیگر فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) و سریال NOS4A2 و کاری پیتون، سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، دو بازیگر جدیدی هستند که به‌عنوان صداپیشه به سریال Invincible اضافه شده‌اند. کینتو صداپیشگی شخصیت ربات و پیتون صداپیشگی شخصیت بلک سامسون را در این انیمیشن بر عهده خواهند داشت. 

پیش از این حضور  استیون ین در نقش مارک گریسون، جی کی سیمونز در نقش اومنی من، سث روگن، ساندرا اوه، جیلیان جیکوبز، مارک همیل، اندرو رنلز، زازی بیتز، والتون گوگینس، جیسون منتزوکس، می ویتمن، کریس دیامانتوپولوس، ملیس جو، کوین مایکل ریچاردسون، گری گریفین و مکس برکهولدر، برای صداپیشگی در انیمیشن Invincible تایید شده بود. سایمن راسیوپا، نویسنده سریال Teen Titans (تایتان‌های نوجوان)، شورانر این سریال انیمیشنی خواهد بود. همچنین رابرت کرکمن، خالق این مجموعه کامیک، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Invincible حضور خواهد داشت.

انیمیشن Invincible قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ از شبکه آمازون منتشر شود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده