// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

تاریخ آغاز بتا Marvel’s Avengers اعلام شد

بتای بازی Marvel's Avengers در سه مرحله مختلف منتشر می‌شود که اولین فاز آن در تاریخ ۱۷ مرداد ماه آغاز می‌شود و در انحصار کاربران پلی استیشن 4 است.

در جریان اولین لایو استریم War Table بازی Marvel's Avengers بود که اطلاعات مختلفی از مکانیسم‌های گیم‌پلی بازی و کاراکترهای داستانی منتشر شد و کاربران توانستند بیش‌ازپیش با جهان بازی آشنا شوند. این در حالی است که استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، سازنده Marvel's Avengers، یک بتا منحصربه‌فرد هم برای کاربران درنظر گرفته تا بخش از محتویات بازی اصلی را تجربه کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، بتای Marvel's Avengers در سه فاز مختلف ارائه می‌شود. اولین فاز، در تاریخ ۱۷ مرداد ماه (هفت اوت) برگزار می‌شود و تنها در اختیار پیش‌خرید کنندگان بازی روی پلی ‌استیشن 4 قرار می‌گیرد. این در حالی است که دومین بتا بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۲۴ مرداد ماه (۱۴ اوت) برگزار می‌شود. در فاز دوم، تمامی کاربران پلی‌استیشن 4 قادر به‌تجربه‌ی این بتا هستند، اما تنها پیش‌خرید کنندگان بازی روی ایکس ‌باکس وان و کامپیوتر می‌توانند این بتا را درکنار آن‌ها تجربه کنند.

آخرین فاز بتا بازی هم در تاریخ ۳۱ مرداد ماه (۲۱ اوت) برگزار می‌شود و در جریان آن تمامی کاربران هر سه پلتفرم قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود. در ادامه، استودیو کریستال داینامیکس تاریخ دومین لایو استریم War Table را هم اعلام کرده است. کاربران در ساعت ۹:۳۰ شب هشت مرداد ماه (۲۹ ژوئیه) می‌توانند دومین قسمت از War Table را مشاهده کنند که با محوریت محتویات بتا Marvel's Avengers خواهد بود. 

شان اسکایگ، کارگردان خلاق Marvel's Avengers، در جریان گفت‌وگوی خود با IGN اعلام کرده کاربران در نسخه بتا می‌توانند انتظار یک نمونه اولیه از تمامی مواردی را داشته باشند که در نسخه اصلی، در دسترس آن‌ها قرار داده می‌شود. بتا بازی شامل محتویات داستانی، مراحل کوآپ نظیر War Zone و Drop Zone و همچنین مراحل دیگری می‌شود که تیم سازنده در دومین لایو استریم War Table آن‌ها را نشان می‌دهد. 

در انتها مشخص شده که تمامی لوت‌ها و پیشرفتی که با قهرمان خود کسب می‌‌کنید، به نسخه اصلی انتقال پیدا نمی‌کند. بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۱۴ شهریور ماه برای PC، PS4 و Xbox One عرضه می‌شود. خریداران نسخه نسل هشتمی بازی، نسخه نسل بعد را به رایگان کسب خواهند کرد. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده